happy 2011

krypa in i skap ar roligt =) foraldrar grupp traffa

animal park


har ar vi o leker en regning dag pa leklandet lollipop, gu sa skoja jag eller jag menar vi hade de ;)


coco`s kompis amelia halsar pa har sitter dom o ater lite mellis


photos from xmas
baka pepparkakor med mamma e mumms o jatte skoj

svensk jul fest med alla svenska familjer, tomten fick en kram, stort julbort med de basta av de basta svenska jul maten o sa sjalvklart sa blev de ringdans

julafton o paket oppninga


Nu var det dax for lite uppdatering igen, pa tiden eller hur.
Lite foton fran lite allt mojligt vad vi har gjort pa senare tiden, marker dock att vi inte fatt med kameran till stranden en enda gang!! lovar att ta med den nasta gang.
Oj vad tiden gar ciara-lee eller coco som vi alltid kallar henne vaxer upp sa snabbt, o gu sa skoj vi har det. hon satter i hop egna meningar o de ar valdigt haftigt att se henne utveklas.
Har om dagen sa fragade vi coco vart ciara-lee ar, hon svarade: Gone, barn ar val for mysiga.

Har manga tankar som snurrar i mitt lilla huvud nu, saknar cirkus konsterna i mitt liv. Sa himla sugen pa att starta cirkus skola for barn har da skulle ju aven jag komma igang med de igen. Behover garna ideer o alla mojliga tips fran er som vet var o hur jag ska borja med detta!!

2 veckor o 4 dagar tills mammasen o pappsen anlander, ska bli sa himla roligt att ha er har igen, *langtar*



Kommentarer
Postat av: rebecca

Åhhh vilka härliga och mysiga bilder, ja hon har verkligen blivit stor. Långt fint änglahår har hon fått också precis som mamma:)

Gillar din idé med minicirkus kör på bara!

Hälsa Matt och ge coco en stoor kram från mig, glöm inte en åt dig själv också!

Puss

2011-01-16 @ 14:17:38
URL: http://metrobloggen.se/beccazin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0