sommar tider hej hej sommartider!!

ja äntligen är vi sommar här Sommar sommar sommaraaarrrr!! Ja nu är den här kan man väl säga, inte badat än men de kommer väl snart eller har kanske blivit badkruka med åren hahahahha neee inte jag inte kommer ihop tiden när man va furuviksbarn och det alltid var tävling om vem so badade först i havet. Försat repitionerna i April kommer jag ihåg att vi badade nått år. Helt otroligt, fy tusan så kallt det är väl inte för inget som vi svenskar kallas vikingar.

Har så fullt upp med jobb nu, jobbar 4 o halv dagar i veckan så därför får ni ursäkta att jag är så seg på att uppdatera.

Bara 6 veckor kvar till jul nu, igår beställde vi kalkon till julafton, organic, free range turkey. mumms och smaskigt det ska bli. Snartb är den här igen, jag har önskat mig nya sprin/tränings kläder av Matt. Mina som inhandlades förra året när jag var hemma, jätte sköna nice, passar inte längre, nä dom hänger ner o jag tappar dom och får dra upp dom hela tiden när jag är ute och springer. Undrar vad jag ska köpa till Matt då? han skulle vilja ha en ipod för gymet hummm ja de tål att funder på. Får väl se om han har varit snäll först och fråmst ;)

Ja vardagen rullar på bra här på andra sidan jorden. Här får ni lite fina bilder att titta på och smakprov av sommaren.


at animal prak in mclaren falls


antenatal group

playing on the beach

Kommentarer
Postat av: bror

är det en gris eller är det Zeek på andra bilden?

2010-11-14 @ 09:54:17
Postat av: rebecca

åhhh vad häärligt det ser ut, önskar jag var där med er! Shiit vad galna vi måste varit som badade redan i april nu tycker man ju att det är kallt på sommaren i vattnet till och med!

Saknar er...ge coco en puss och Matt en kram från mig, och glöm inte en till dig själv med;)

2010-11-14 @ 11:15:30
URL: http://metrobloggen.se/beccazin
Postat av: Sandra Irvefjord

Hej Carro, Vilka fina bilder, hoppas att allt är bra med er. Tänker på er ofta! Kram

2010-12-21 @ 11:58:38
Postat av: Everyone should get a UGG Slippers

Got chilly ft concerning the upcoming winter weather? in circumstance you appear throughout your do it yourself dreading the period of your time of frigid floorboards each and every year, it's certainly time you found out the cozy comfort of <a href="http://www.australiabootsale.org/" ><strong>Australia UGG</strong> </a>sheepskin slippers.<p>

If you've invested quite a few the winter mourning your chilly feet, you're particular to appear throughout <a href="http://www.australiabootsale.org/" ><strong>Australia boots</strong></a> & slippers a godsend. lengthy gone will be the times of layering quite a few pairs of wool socks to preserve cozy near to the house! UGG slippers will preserve your ft cozier than anything.<p>

This season's most well-known new UGG slippers for girls will be the ruggedly amazing Ester UGG Moccasins as well as the chic and comfy Pearl UGG Slippers <a href="http://www.australiabootsale.org/" ><strong>Bailey button uggs</strong></a>. The adorable Fluff Scuff Slippers are perennial favorites as well, along using the iconic Cozy II.<p>

The Men's UGG Tasman is one more among probably the most well-known UGG slipper types <a href="http://www.australiabootsale.org/" ><strong>Bailey Button Triplet</strong></a> for men. an ideal offer much much more than merely a slipper, the Tasman seamlessly doubles getting a shoe. It's designed of smooth, durable suede that's lined with sheepskin for all-day comfort, regardless of whether kicking near to town, home or even the beach. Signature UGG Australia Tasman braiding near to the openings lends this slip-on design a distinctive finish, as well as the UGG traditional outsoles allow it to be terrific for equally inside and outside wear.<p>

There are all sorts of adorable kids' UGG slippers as well, using the Kids' Cozy toward Kids' Tasman Slipper Shoe as well as the spunky sheepskin Kids' Mini Mel Shoes.<p>

2011-08-06 @ 06:02:02
URL: http://www.australiabootsale.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0