cykeltur, bollhav o annat bus


Så ännu en vecka som gått o bara 9 dgara tills min kära mor o far är här...ååå nu edte ju såååå sååå nära =) längtar så jag nästa spriker (matt o ciara-lee oxå) nu blir det lite grov städning av huset så det e fint tills dom kommer.
Denna vecka jobbade jag bara 3 dagar, ja jag orkade faktist inte jobba 5 o så ville jag mysa med min söta lilla skrålla dom andra dagarn, mycket bus o mys hade vi. Promenader o ciara-lee åkte på sin cykel o trycker på tutan hela tiden som spelar ett x antal olika låtar o så sitter hon o vinkar som en liten drottning o skrattar o tycker att hon e så tjeck!!! helt underbar syn :P ser för mysigt ut!!
busar med pappahemma bollhav
En dag åkte vi o hälsade på våran kära vän Amelia, hon har hunnit blia 13 månader o är en stor tjej som går om kring nu, oj vad ciar-lee bara älskade att leka med henne, kryper efter henne o kollar in henne ordentligt. Ciara-Lee är väldigt bestämd när hon leker o tar de hon vill ha men bryr sig inte heller som om personen ifråga tar tillbaka de. Hon e väldigt självstandig liten dam. Var så häftigt att för första gången se henne o Amelia leka ihop på deras lilla sätt, o baa att se dom båda stå upp fick mig att få tårar i ögonen, jag menar ciara-lee föddes ju precis att tiden går så fort o som jag alltid säger, att hon e min dotter de fattar jag nog inte riktigt än. Eller jo de gör jag men ändå inte, jag e ju bara barnet själv....eller nej hahhahaha
ready for a walk around the block on my bike
Köpte en pool åt lilla sessan i helgen som de var massa små bollar i, ja ni vet så som dom har på donken, bollhav. De gillade hon starkt!!

jag o ciara-lee träffade evis som är från dalarna :D
Här om dagen träffade vi lilla evis som var här i mt när jag först anländ hit, hon var tillback o hälsade på efter att ha varit i canada ett bra tag, grymt kul att se henne igen!!

NU e jag fast anställd på jobbet, de e la bra de, trivs som fisken i vattnet o e super glad att dom ville ha mig kvar!! =) hörs snart igen.kramisar till er all där i sveriges kyla

Kommentarer
Postat av: rebecca

åhhhh jag tror jag dör vad söt hon är!!!!!!!Nu är de nära, hoppas ni får jätteskoj när dina päron kommer! saknar er som vanligt!

Ska fixa skype så att jag kan se er lite mer!

pussa och kramar

2010-01-12 @ 19:46:16
URL: http://metrobloggen.se/beccazin
Postat av: lotti

Hej gumman =) Kul att du träffade Evis, och kul med bilder!! Ha de underbart med föräldrarna dina! Puss

2010-01-13 @ 12:58:54
Postat av: cicci

vilken stortjej hon har blivit! :) Kul att följa dig genom bloggen, följer du min blogg? Saknar dig så!

2010-01-15 @ 20:23:08
URL: http://ciccccian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0