Vintertid...

Ciara-Lee`s forsta alldeles egn isglass, mumms mumms
On the catwalk
Lilla monstret i hennes pjGose fisen varan!  Skjusar sin van Jack i lara ga vagnen =)
        Leker med sina vanner       Gummi stovlar i sitt Paskagg

Pa badhuset o har det super kul!!! splash, splash!

Da var det dags for oss att dra tillbaka klockan 1timme o sa blev det vinter tid, ush, vill inte ha vinter o kallt nu...vill ha mera sommar, tur att man forkortar vinter med att spendera den 1 manad i sverige =) hihi
Pask var det forra helgen o mycket paskfirande var de val inte alls (inte lika traditionellt o mysigt som man firar hemma) Jag lag sjuk hela Lordagen med feber, lillan o Matt klarade sig ganska sa bra, Matt lag bara morognen pa sondagar med det var nog mest manns influensan som spokade :P
Paskagg fick Ciaar-Lee iaf, jatte fina gummistovlar fran mor o far, stickad halsduk o mossa, agg i barbie bil format som det lag choklad agg i (som vi fick ata), paskhare tofflor fick hon av farmor o farfar. o sa en gosedjurs kanin som var fyllt med choklad som pappa fick.
Manadagen akte vi till min svenska van monica som hade fin besok fran wellinton, sjalvaste konsulat Tinni var i stan o vi skulle antligen fa fylla i pappaer o visa upp Ciaar-Lee for att svenska registrera henne. Jatte trevlig morgon hade vi det dar.
Jobb manadag o tisdag sen pa onsdagen var det lek med kompisar, torsdagen tog vi en cykel tur ner till Chipmunks o leklandet o lekte som bara den.
Idag fredag sa bar det av till badhuset, var sa lange sedan vi var dar o gu va kul vi hade det =) kan ju med gott samvete borja ga dar nu igen nar vinter kommer o det e blott o regnigt ute.
Sedan bar det av vider for lunch pa standen o sedan motte vi upp varat powerwalk mummy gang o tog en walk around mount. Kvallen avslutades med fish and chips - take away mat, bra lat efter en lang vecka.
Hoppas ni alal hade en fin Pask...Glad Pas i efter skott!!
1 vecka kvar tills Ciara-Lee`s 1 ars dag...Redan ojojoj, planering for full gang, ska bli fiskdamm for alla kompisar som kommer...

Kommentarer
Postat av: cicci

hej gummman! Jag skämms över att inte skype är fixat ännnu! Det är så mycke jag vill höra från dig och så mycket jag vill berätta!!!!! :) Jag jobbar natten i natt och tre nätter framöver. Tiden går så fort... men när jag är ledig igen ska jag ligga på micke så jag får igång skype! Kul att du lägger upp bilder (även om du borde göra det mer ofta!!!) Saknar dig!

2010-04-24 @ 02:42:04
URL: http://ciccccian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0