gott o blandat från senaste tiden

at  the birdgardencute birdies
Helgen efter att min kära mor 0 far åkt tillbaka till sverige så åkte vi till "The Bird Garden" där man kan se...ja fåglar av alla dess slag, riktig mysig morgon var det där o vi traskade runt ett tag. Senare samma dag så fick lilla Coco stanna hos farmor o farfar så jag o matt o några vänner kunde fira Matts 29 års dag. De blev sen lunch ner på stan o senare bar de av hem för bbq.
chipmunks!! yayfun in the ball pool =)
 7 Mars var det barnens dag o vi åkte ner till ett ny öppnat lekland "Chipmunks" med Ciara-Lee så hon fick leka av sig ordentligt o kul det hade vi som bara den =D

my dear friend shelley that moving to oz =( will miss u
Va o sa hej då till min vän Shelley som ska flytta med hela sin stora familj (3 barn o man) till Australien, känndes väldigt tråkigt, men sånt är livet. Dom kommer säkert få det så himla bra i -The Gold Coast. Will miss ya sweety!

wee coco play´s in the bath




Förra Fredagen var det stor mummy träff i Mount Maunganui o vi tog en nice walk runt berget sedan blev det lek o bus på stranden, helt underbar dag.

a lovely friday afternoon with a few mummy´s for a walk around mount

Självklart så jobbar jag ju oxå, o de rullar på bra o gillar mitt jobb även fast det nu ibland börjar känns som att det är dax att börja plugga till något för att få börja jobba med det jag verkligen vill göra.
Ni som vill ta en titt med var jag jobbar så gå in på
www.natureshop.co.nz
Nu får ju in sommar där hemma i Sverige så det är väl ingen som e intresserad att beställa vinter varma kläder o skor but hey take a look anyway.

Nu är det påsk igen o vi skulle ju åka o campa men har nu blivit ändrade planer pga att det börjar bli lite för kallt för att tälta o de fanns inga stugor kvar dit vi ville åka men vi ska ha en mysig o rolig lång helg tillsammans, Fredag är ju helgdag o lika så måndag.

Om jag har glömt sägga de så kommer jag o lilla Skrållan hem o hälsar på 22 juli - 22 augusti hoppas vi kan ses då. Saknar er alla så jätte mycket.
puss o hej leverpastej
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA SMÅ KYCKLINGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0