blogg torka...

ja ingen riktig bloggerska e jag inte men men får bli lite kort o små uppdateringar med vad som händer o så lite då o då. jag menar inte har jag så många läsare iaf.
vad som hänt på senaste tiden:
Lilla cocoo kryper som bara den o vill känna, titta o veta allt som på går, inklusive stoppa "äta" allt ja allt ska in i munnen. Idag ville hon bara träna på att dra sig upp till stående sån de var bara att ge en hjäålpande hand för den nya övningen. Hon skrattar o e så glad hela tiden o gör höga tjeje skrik, o gör prutt ljud med munnen så det bara spruatar slem. Händer även när hon äter så då flyer maten över allt hahhaha ja jätte kul tycker hon att hon e iaf fall.

Mån, tis o onsdagar e hon med farmor från ca 7 - 16 för då jobbar jag o jippi inte städ jobbar jagt någe mer blev bara 1 gång eftersom jag fick nytt job!! Så himla glad o trivs riktigt bra. Låter kanske som jag fått världens dröm jobb men allt e bättre än att städa hotell.
Jobbar nu mera på ett ställe som heter Nature Shop, kolla in deras hemsida, grymt sköna saker som värmer fin fint på vintern http://www.natureshop.co.nz/
Där packar jag ordrar o sänder iväg dom. Känns näsatn som att vara tillbaka till hm postorder igen, gamla goda borås tidnen fast väldigt mycket mindre då, vi e 6 st som jobbar i plock o packen o det e nu när de blir hög säsong runt jul o nyår. Företaget har bara funnits i ca 2 år men det verkar gå väldigt bra för som. Ur läckra ugg (emu) boots, slippers, underställs kläder, fårfälls mattor e väl ungefärliga utbudet på försäljningen. Allt e importerat från Austarlien med den finaste o bästa fårullen.
Så snart så får man väl hoppas att man är ägar till ett par varma o urläckra o sköna emu boots.

Lilla skrållar stannar hos farmor som sagt o hon bara älskar att vara där på dagarna, nästan så man tror att hon tycker mamma o pappa e tråkiga!! hahahah Hon har det så roligt o leker o sjuner hela dagarna. Blir bra bortskämmt lillan våran.

Ja vad har hänt mer de....Startade på babyswim men nu på lördagar. I lördagrs var den en fotograf där o ni kan gå in o se kortet på http://indigopacific.co.nz/ klicka på: click here to view and order photos sedan tittar ni under Saturday 09 00Janesclass 31 october o ange lösenordet pipi. Där kan ni få se 3 kort på Ciara-lee varutav ett e på hennes allra först dyk!!! =D enjoy!!

I lördags hade vi surprise babyshower för våran kära vän Kylie, hon o hennes fästaman Marty väntar barn i Januari så på eftermiddagen hade vi olika roliga lekar o annat kul för oss med dom o andra vänner. Kvällen blev det vuxen kalas o lilla skrållan fick sova hos farmor. De var så himla skönt att bara sitta ner o luta sig tillbaka drika några glas vin o bara vara jag o tänka på sig själv. Helt underbart, även fast lillan saknades väldigt mycket o de blev puss o kram kalsa på söndag morgon när vi hämtade henne.
nu e de lägg dax
puss o hej alla fina!                 

Kommentarer
Postat av: Iza

Hej sweetie.

Grattis till det nya jobbet!! Jag gick in på hemsidan o kollade d såg super bra ut.

Va kul med babysimm, såg bilderna.

Här hemma rullar det på. Jag och Aron ska åka till thailand över jul o nyår, ska bli skönt att få lite semester.

pusspuss

2009-11-02 @ 13:15:47
Postat av: Susanne

Hejsan! Kollade fotona från Babysimmet, så fina! Kollade även hemsidan där du jobbar så ut att vara jättefina saker. Här är det kallt och grått...ska pigga upp mig med en resa till Stockholm i helgen. Ha det bra! Kram från Kusin Susanne

2009-11-02 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0