8 kg!!!!

Inte för att vara allt för mallig...även fast jag e det....men på 2 o en halv vecka har jag redan gått ner 8 kg!! kunde inte tro de men jo så sant så, ingen e mer lyckligare än jag själ =D o 1 vecka efter förlossningen såg magen ut så här

Min mage 1 vecka efter Ciara-Lee kom till världen
Min mage 1 vecka efter Ciara-Lee kom till världen.
ff väldigt mjuk men vad mer kan man fråga efter att magen varit uttänjd i 9 månader. Helt otrolig vad kroppen klarar av!
Idag e Ciara-Lee 3 veckor, stor flicka hihigulligrisen då!!bada, bada, bada...såå mysigtmys pys i badet


Var o hälsade på en tjej kompis från yoga gruppen som fick bebis 2 veckor före mig, Tash o hennes lilla flicka Amelia, mycket trevligt o de blev bara massa baby snack o allt möjligt som rörde förlossningen o så.

Nu väntar en härlig helg med mina 2 älsklingar mina älsklingar
 o min allra, allra första morsdag... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hopp! vad kul o se att ni mår bra. leer inombords när jag ser din underbara flicka. så söööt! du måste vara stolt? Nu ska jag marie och sara hem till viktoria och käka middag! önskar du kunde vara här med oss. 10 0000000 0 000 00 pussar och kramar till hela familjen.

2009-05-09 @ 16:54:51
URL: http://metrobloggen.se/beccazin
Postat av: Loooottan

ja, va fina ni är.. och va smal du har blivit redan. Gooo girl :) Men har ni morsdag i helgen?? Dååå får man gratulera mammsen.. Helt sjuuukt :) För ett år sen var ju tillochmed jag fortfarande i NZ.. PUSS!!

2009-05-10 @ 13:38:08
Postat av: monika

Näe fy så gullig hon e om man får saga så.hihi! ↲Va smal du blitt som sagt vad kroppen klarar av e ju helt otroligt. Så himmla fantastiskt sot baby! Bra gjort

2009-05-11 @ 01:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0