trött, trött, trött..

Nu börjar tröttheten smyga sig tillbaka o de e med storm steg så nu bir de nana naps mitt på dagarna. Ä 33 veckor o 5 dagar nu atså e det bara 6 veckor o 2 dagar kvar =D
Varit ute på morgon promenader iaf, så himla skönt o idag ska jag över till mount på eftermiddagen o ta en til prommis men på stranden, kanske ett litet dopp i havet oxå...vi får vä se, skönt ska de iaf bli. Måste bättra på brännan lite oxå känner jag, inte as lika brun som jag var förra sommare men men ska inte sola för mycke när man e gravid.
Men vill iaf få en lite finare bränna i fejan eftersom jag ska ta kort på torsdag för mitt Nya Zeeländska körkort!! Snart så har jag ett, super bra.

I fredags förra veckan glömde ju lägga ut bilder från de så träffade jag ju Angela o hennes sötaste lilla Amelia som är runt 11 veckor, som jag har träffat på yoga gruppen eller ja hon gå i gruppen efter min. Vi tog en promenad runt berget i Mount (där jag brukade ha mina morgon prommisar när jag bodde där) sedan så lunchade vi på ett utav caféerna längs stranden, het underbart va de.

                                     Angea o söta Amelia  Lilla söta Amelia med jätte mycket hår, speciellt i mitten...mojkanfrilla =D

Kommentarer
Postat av: Pappa (morfar)

Kul att du får nya och likasinnade kompisar. Den lille är jättegullig. Puss.

2009-03-04 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0