Stolt flickvän

Sitter här på måndags morgonen o lyssnar på relaxande musik i form av panflöjt o har precis mummsat i mig min underbara frulle, fiberik havregryns gröt med blåbär o soja mjölk, mumms skulle kunna äta de hela tiden jag bara älskar de, yummy!!
Helgen har varit lugn, lördag var jag bara trött o grinig eftersom jag var uppe lite för länge på fredags kvällen så fick en lite tillsägelse av min kära Matt som inte tycket om mitt sällskap när jag var på de visste, vilket man helt o hållet förstår så de var bara att gå o ta en nana nap för att vakna upp på en bättre sida.
Fram mot senare efetermiddag så var de dags att åka o plocka upp 3, som i efterhand blev 4 barn, jag o Matt skulle sitta barnvakt till. Föräldrarna var på bröllop o de kan ju vara bra med lite träning för oss båda =P Ingen match de inte alla 4:a var jätte duktiga även fast man kände att de allt tog lite på krafterna när man vaknade upp på söndags morgonen.
Jag åkte iaf över till mont för att gå en prommis med mina fina favvo brudar Angela o Amelia, vi tog ett varv runt berget som vanligt sedan lunch på the coffee club längs beachen.

Matt fick ju en bok som 3 nyblivna pappaor har skrivit i födelsedags present o den läser han o oj vad han vet mycket nu, mer än mig nästan. Allt vad som händer i min kropp o allt om vad de handlar om att vara gravid, e så himla stolt att vara hans flickvän eftersom han verkligen bryr sig i allt vad denna graviditet handlar om. O de e väl självklart kan man tycka men de e inte alls så för alla (konstigt nog!) På föräldrar kurserna pratar han på o diskuterar så mycket att jag nästan tappar hakan, jaa ni... jag har då hittat min guldklimp, soulmate o drömprins, love u soo darling.

I fredags fick vi våran handycam som vi köpt!! jippi, så vi kan filma vår lilla sessa när hon kommer. De blev en Sony DCR DVD 650E en fin liten kamera så vi kan filma all som händer o sker här =)

våran handycam!

Fick oxå mitt Nya Zeeländska körkort samma dag, yeha. Så skönt så nu har jag 2 körkort!! hahaha inte alla som har de inte. ush vad jag inte gillar körkort foton dock, o nu när jag fixade nz körkortet så tog dom fotot där på plats o man fick inte så fotot o säga om man tycket de var bra eller dårligt utan käring j****n valde åt mig. jaja de e väl trots allt ingen modelltävling men endå hade ju varit nice med ett fint foto.

Endast 24 dagar kvar tills lilla sessan kommer med storken nu! Försöker att ta var på denna tid som e kvar nu för de e inte mycke längre tid hon kommer att bo i min lilla mage. Känslan när hon sparkar o lever om där inne...

Kommentarer
Postat av: Lina

ja de va verkligen kul med babysim! visst har ni de där nere också? isf så lär ni gå på de.. va jätte kul :) Ja nu är det verkligen inte långt kvar tills hon kommer, synd bara att du bor så långt bort! blev nästan sugen att åka till er ;) men dom pengarna lär man ju inte få ihop bara pang så där.. suck suck.. men du får skicka mycke bilder!

Love U Puss

2009-03-23 @ 09:12:19
URL: http://zeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0