redo! ;)

                                          vecka 35 + 2 dagar

Så nu e det bara 4 veckor o 4 dagar kvar...shit de går fort nu inte långt kvar nu...iiiii. Växer på bra nu tycker jag magen putar ut lite extra varje dag men de e ju inte så konstigt de e ju en bebis  liten liten människa som växer där inne...hihi
Allt e fixat o klart så vi e redo ;) köpte skötväskan som var limegön iaf... väldigt cool o funky stil ist för en tråkig en färgad o jag e sååååå nöjd. Köpte liggdelen jag pratade om oxå som passade perfekt i vagnen (var lite orolig eftersom den inte alls hör till vagnen vi har) men nu känns allt mycket mycket bättre för våran lilla prinsessa. Baby rummet e så gott som fixat o färdig oxå, känns så skönt att ha allt färdigt...kommer väl säkert gå över tiden med 2 veckor eller så bara för vi e bra förberädda o redo!

                                          vår fina, coola o funky skötväska, gubby som är lime grön o svart utanpå o benvit o lilla innuti =D i love it!  vår fina buggy barnvagn, ett ortoligt bra köp om jag får säga de själv!  o skötväskan de e redan packad o klar....nästan klar iaf.

                                                    Skötbordet  Lyfter man på madrassen så finna lilla badet =D  Liggdelen till vagnen.

Åkte över till mount idag med Julie o Louise o strosade runt lite där i byn o längs stranden, tog en fika, tittade lite i olika kläd affärer o vet ni vad jag såg!! Älsklingens svenska favvo kalsonger, Björn Borg hahaha har aldrig sätt nått ställe sälja de har på NZ förr. De var iof en exklusiv underklädes butik med väldigt, VÄLDIGT dyra underkläder men såååå fina, gggggrrrrrrrr
Björnes kallingar var dock inte dyrare än hemma, 45-50$ för ett par, inte illa pinkat!
Hittade även min dröm cykel -Electra som märket heter så fint. Bara sååååå himla cool!! rosa o vit med en lite mer äldre stil eller hur man ska föklara...jajaj riktigt nice bike, but way 2 expensive!!

                                                                      Liggdelen i vagnen.  Me and my UK-sisters in mt

Kommentarer
Postat av: cicci

HHeeeej gumman! ÅÅÅÅ vad tiden går fort, OCH sakta. Tyckte de var nyss du sa att du var gravid men endå känns det som du gått och varit gravid jätte länge ) Måste vara jobbigt för dig med stormagen där i värmen :O När kan vi höras?

2009-03-15 @ 17:07:08
URL: http://ciccian.blogg.se/
Postat av: cicci

VA?!?!? Kommer du inte hem i sommar?? Varför? Jag som längtat! Micke skulle ju följa oxå .. Och bebben ville jag träffa..åhh...hur ska detta gå, du som saknar mig så ..hihi

2009-03-15 @ 17:09:58
URL: http://ciccian.blogg.se/
Postat av: rebecca

oj oj vad tidem går snabbt! Snart är det mindre än en månad tills det säger plopp för dig!!! Fina baby prylar också!

Var på baby besök förra veckan hos min kusin...så sööt åhh så gott bebisar luktar. Saknar dig, sköt om dig. pösssssssss på magen

2009-03-15 @ 23:13:09
URL: http://www.metrobloggen.se/beccazinoj
Postat av: Lottaan

Hej snygging! Va härligt att ni börjar bli redo. Så det bara är för henne att ploppa ut :)

Jaaa, vi måste höras snart! Kanske imorrn bitti min tid?

2009-03-16 @ 08:05:27
Postat av: Lina

vilken söt liten mage du börjar få! :) Fina saker ni köpt till bebisen. Vilken dag som helst nu kan hon ju faktiskt titta ut. men är ju vanligare att dom kommer ut senare. Saknar dej gumman, hade varit så kul att träffa dej nu i sommar så trist att ni inte kunde komma.

Kramar

2009-03-18 @ 17:54:32
URL: http://zeida.blogg.se/
Postat av: cicci

när passar det dig att vi hörs? Saknar dig så!

2009-03-18 @ 22:39:17
URL: http://ciccian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0