mysig dag med min älskling

Torsdag kväll var de ju så att en vän till Matt o Eric som nu mera bor i Australien var här o hälsade på med sin flickvän så vi gick ut å åt tillsammans på en restanurang som heter Lone Star Café, en westen mexikan inspererad restaurang o fick faktiskt lite Church Street Saloon känsla...även fast inget slår church street!! Trevligt värre hade vi de iaf, jag puttrade hem runt 10 tiden eftersom jag blir alldeles för trött dagen efter annars, medans de andra hade en längre natt.

Vaknade upp 8.40 o yr i bollen som jag var o trodde de var lördag morgon (hade ju bestämmt med mattis att vi skulle prata 8.15 lördag morgon ....o Matt var ff hemma även fast de var fredag men de var bara för att han hade tagit ledigt för att mysa o vara med mig) jaja textade Mattis o bad om ursäkt att jag försovit mig o så men att jag finally var online på skype nu iaf!! inge svar...såg att mammasen o pappasen var online så jag sa hej till dem istället. Efter många om o men så kom jag ju på att fasen de e ju fredag hahahha virr höna eller som man kallar de gravid hjärna o här säger dom nappy brain.

Käkade frulle med älsklingen i sängen o grejade runt lite sen gjorde jag mig iordning eftersom jag o älsklingen skulle ut o käka lunch, yum yum! Efter lunchen så var de dax för ultraljudet!!! Allt gick super o såg super bra ut =D Man kan riktigt se lilla Ciara-Lee´s små knubbiga kinder, liten sumo hahhahahahaha hon väger runt 2800 g nu så vi får väl se hur mycket de e man kommer att klämma ut igentligen...
Efter ett bra besök där åkte vi vidare o köpte ett minnes kort till vår fina ny handycam o de måste varit vår lyckodag för vi fick 26 dollar rabatt, även fast de inte var nån rea eller så alls!! Jätte bra ju så istället för 90 dollar så blev de 64 dollar för ett 4 gb minnes kort.
Sedan bar de av till mat affären för veckans stor handling, därefter hem o lata o ha en mysig kväll framför tv tillsammans...puss o gull

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du tycker det är häftigt att se, kommer ihåg när du låg i min mage o "spökade" 1 månad för tidigt. Då blev det många ultraljud för mig o tekniken har utvecklats mycke på 24 år. Nuförtiden syns det säkert mycket bättre.

Puss o kram mamma

2009-03-27 @ 11:28:37
Postat av: Lotti

Jag åt också på lone star när jag var i nz. Mycket mumsig mat :) Ska vi ta och boka in en skype-date innan lilla flickan tänker titta ut kanske? Puuuuss och kärlek till dig

2009-03-28 @ 01:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0