en sommar dag...

...o 18 dagar tills lillan e här!! åååå, längtar längtar! drömmer så himla konstigt värre nu, som i natt ja då sprang pappa efter mig med bebisen (som ff satt fast i mig med navelsträngen) o sa till mig att hålla bebisen för de e så viktigt med hud mot hud kontakt de första 1-2 timmarna med bebisen när den e nyfödd!! Jag ville promt inte hålla bebisen VILKET JAG INTE KAN FATTA!!!! När jag väl höll min kära söta bebis så höll jag alldeles för hårt o bröt revbenet på henne. Ush vaknade upp o kände mig så himla hemsk o kände mig så känslo kall o elak, fattar liksom inte varför de skulle bli så...men men de var ju trots allt bara en dröm.

                                         37 weeks + 3 days a lovely day at the beach the 29 of march
                                                     37 weeks + 3 days a lovely day at the beach the 29 of march37 weeks + 3 days a lovely day at the beach the 29 of march and the last swim for this season.37 weeks + 3 days a lovely day at the beach the 29 of march

Idag var de en helt underbar dag o som i lördags så åkte jag över till Mount för att träffa Angela o lilla söta Amelia för ännu en promenad runt berget, (vi gick ju faktist igår lördag oxå). Inte ett moln på himelen så vi hade picknick med oss idag o halv vägs runt så satte vi oss på ett ställe med underbar utsikt för att pickenicka, ååå så underbart, vilke utsikt ut över havet. Strax där efter fortsatte vi vår walk o sedan ner till stranden, vårat omtalade sista dopp för denna säsong skulle bli av...för mig iaf, inte allt för bra att bada när man ammar kan vara för kallt o få mjölkstockning så Angela avstod även fast hon var lika sugen som jag. Trodde det skulle vara svin kallt nu men inte alls de var jätte härligt!!! Jag o lilla skuttan som redan ligger o guppar i fostervattnet hoppade i vågorna o lekte runt lite granna. De var ett skönt o uppfriskande dopp o en underbar dag, sommar jag älskar sommar.

                                           Kort från Torsdag kväll när vi var ute o käkade på Lone Star med vänner.
                                                       På middag med älsklingen, måste ju passa på innan de e fullt upp med blöjbyten o annat bebis göra.Julie o Eric

Kommentarer
Postat av: Lottaan

Du är så snygg gumman! :)

2009-04-04 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0