en jobbig vecka som aldrig tar slut

De som man inte ville tro eller tänka hade hänt, fick ett samtal från kära norska tösen Silje på min söndags morgon vid 6 tiden o ett besked som man inte alls ville höra. Nils var hittad.......men han andas inte mer....de är en stor saknad av denna fina person med en sån stor personlighet o enerig, du lämnar ett stort tomrum efter dig. Saknar dig så. Du kära föredetta klass/skol kamrat du finns i mina tankar. Ditt roliga skratt eka i mina tankar, jag ser dig göra ditt komiska o grymma chines pole nummer o sjunga Frank Sinatras sång: FLY ME TO THE MOON...men du flög iväg alldeles alldeles för tidigt min kära vän. VILA I FRID MIN KÄRA VÄN....

                                              Rest.In.Peace Nils...love u!

Mer dåliga nyheter som skedde denna vecka var att Matts farmor, Nana June har bröstcancer hon ska opereras på onsdag denna vecka o efter de får vi reda på om den spridit sig eller inte....de e tungt nu.

Nått mer tråkigt (även fast de inte alls e lika hämst som dom andra 2 nyheterna) är att vi inte kommer komma hem i sommar till svea, de går lixom bara inte... =(
Inget mer att säga nu för jag vill bara att denna vecka ska vara över nu.

                                                                                                      I LOVE U!




Kommentarer
Postat av: Pappa

Ibland blir allt inte som man tänkt sig och det känns tungt.Det är kanske någon mening med de som sker. Jag försöker i alla se de så, de känns lättare då. Puss Pappa o Mamma.

2009-03-01 @ 19:05:53
Postat av: cicci

Men nisse? Såg på din facebook och hoppades att det inte var honom du menade..

2009-03-02 @ 14:55:45
URL: http://ciccian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0