34 dagar

ojojoj legat på lat sidan när de gäller att blogga nu men de har väl inte hänt allt för mycket i mitt liv denna vecka iaf. Letar för fulla muggar efter en skötväska men kan inte hitta nån som faller mig i smaken...Kollat över allt tycker jag men kan ändå inte finna en som jag tycker om....förslag någon!?
Letade oxå efter en cocoon liknande liggdel att ha i vagnen så man kan lyfta ur våran lilla ängel utan att väcka henne o de hittade jag! helt super, den är igentligen inte till för vår vagn men kommer att passa perfekt. En Phil & Teds cocoon blev de, ja inte mycket annat att välja på, faktiskt den enda jag hittadet.

Annars har jag varit väldans trött så massa vilande o varma sköna bad med olja , relaxing music o ljus, helt underbart. Yoga i onsdags som vanliga o de e ju alltid lika underbart sen så var de dax för antenatal class igen eller föräldrar kurs som de heter på svenska!  Där gick vi igenom steg 2 i forlossningen, pratade om olika former av smärtlindring både medicinska o naturliga o så lite om vad man ska köpa till lilla bebisen. Torsdag börjades med en ansiktsbehanling på morgonen o sedan barnmorskan strax efter lunch. Allt ff bra, hjärt ljuden låter tydligt o fint, hade gått upp 1 kg till så totalt i graviditeten så har jag gått up 2 kg hittills. Blodtrycket va väldans lågt denna gång 98/66 nästan lika som jag var i vecka 21 då de låg på 100/58 men men allt e superbra de e de enda man får höra =D

Nu fredag så ja idag tror jag inte så mycket alls händer, har städat o ligger i sängen nu o latar mig sov så  himla dåligt i natt eller ja hela veckan har jag sovit vädigt väldigt dåligt,  so de blir en de vila på dagtid. Imon lördag ska jag o Matt sätta upp skötbordet o sen åka o kolla lite på vad för kläder som lilla bebisen ska ha på hem färden från BB. Sen har han nån överraskning igen o vad de e de får vi se.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0