21 dagar kvar!

Nu är det bara 21 dagar kvar tills storken kommer, eller 3 veckor kan man ju oxå säga!! Var till barnmorskan idag igen on allt e bra. Inte gått upp nå mer i vikt så ff bara 3 kg i vikt uppgång, blodtrycket var bra 104/68, hjärt slagen på vår lilla ängel var oxå bra, hon har ännu inte fixerat sig än men magen har har inte växt nå mer heller så hon har sjunkigt iaf. Imon (fredag) ska vi på ett sista ultraljud, de ska bli mysigt o se henne innan hon anländer...

                                                                                               Min stora fina mage i vecka 37.

Igår var de yoga på morgonen sen bar de av hem till svärmor som lovat att vaxa mina ben så dom glänser o e fina =)
På kvällen var de försäldrar kurs o denna kväll var de tjejkväll, inga killar där alltså dom skickade vi iväg till puben hahaha dom lär ju passa på medans dom kan eller e tillåtna =P

Efter barnmorskan idag så åkte jag över till mount för en helt underbar promenad runt berget, de e ju så himla fint där, man blir så lycklig o vädret kunde inte blivit bättre o utsikten över havet var såååå rogivande. I LOVE IT!
puss o hej!


Kommentarer
Postat av: rebecca

oj oj nu är det nära.....otroligt att du är så pigg och alert under graviditeten:) önskar jag kunde krama om er! puss

2009-03-26 @ 14:31:17
URL: http://www.metrobloggen.se/beccazin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0