Lata dagar

Har legat hemma tisadg o idag onsdag för att vila upp mig från förkylningen o de verkar hjälpa, lite små powernaps på dagarna o nu känner jag mig mycket bättre. Så imon startar Ciara-Leeso min Babay & You course där man blan får lära sig massage för bebisar, ska bli jätte kul!!

Testade ju kyckling här om dagen för första gången på säkert 7-8 år, de va helt ok o fick bara lite ont i magen, men inte alls så som jag trodde jag skulle få. Så igår blev det kyckling klubbor oxå, helt ok. Kul för mig o Matt att äta samma mat oxå o inte behöva laga 2 olika hela tiden...
nu vakande min lilla älskling o e jätte hungrig.
pöss pöss


Kommentarer
Postat av: cissi

Heeeeeeeeej gumman. Jag har skrivit på facebook men du har inte svarat ? :( Du ser ut att må jätte bra och din lilla prinsessa blir bara sötare och sötare! Jag längtar till att få träffa dig! Självklart ska jag komma till dig i gävle! Kommer hela familjen? Ps. Jag har ingen dator och inget internet för tillfället så du vet om det tar tid för mig att svara. Saknar dig! Puss och kram!

2009-06-18 @ 03:06:08
URL: http://ciccian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0