Sötisen i söt sommar klänning

                                                  sötaste i ur gullig klänning
Helgen bestog av regn, regn o mera regn...o tvätt, tvätt o mera tvätt ush va tråkigt men men. Fredag kvällen tillbringade vi hos ett par kompisar, Marty o Kylie som ska få barn!! grattis grattis, verkar ha smittat av sig hihi. Vi gjorde hemma gjord pizza o pratade skit. Lördagen var Matt o spelade rugby, ja hen spelade en 80 min lång match o kan knappt röra sig igår o idag så jag o sessan åkte över till mount o Angela o Amelia för att leka lite. Dåde Amelia o Ciara-Lee sov när vi kom dit så vi passade på att hoppa i dearas ute spa pool (även fast de ös regnade) Så mysigt o avslappnande de var även fast v bara hann sitta i ca 15 mi innan våra rara små sötisar vacknade upp. Vi ska förmodligen göra om de nästa gång vi e där men då kanske ha bebisarna med oss i poolen om de inte e allt för kallt. Amelia hade fått en ballong som hon lät Ciara-lee hålla i när dom lekte, den tyckte hon var jätte intressan att titta på..o den var full med helium så den flög ju oxå, jätte häftigt.

Här över är en så söt liten bild på sessan o hennes första sommar klänning, ja jag vet det är mitt i vintern men ändå hade bara på den innomhus för foto moment! hih hur ur söt kan man bli igentligen!! jo ybersöt

                                                   Håller i sin första ballong med sin vän Amelia

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0