Fullrulle

En dag som fick börja med en promenad med min 4 bentade vän, sedan frulle o pratade med mor o far. Där efter slängde jag i 2 tvättmaskiner o tvättade även min baby bär sling, sedan kom Matts morfar Carl förbi för att fixa nå hantag o dörrar i huset åt oss o efter de var de mycket att städ bla drygt spån som korvat sig ner i mattan...men till slut så gick de in i dammsugaren...puhh! Lunch på de, tonfisk med vitkåls sallad o avocado mumms fillibabba!
O sedan var de dax för att åka till doktorn för blodprov som görs med jämna mellan rum när man är gravid, de var dax för blodprovet som ska se om man fått graviditets diatetes. Först när jag kom dit fick jag en slags socker drink som smaka vanlig socke dricka å ush hu geda mig va bläää de smakade, jag tycker ju inte alls om dån dricka men 300ml var tvungen att drikas på max 5 min o fick inge skäll så de måste jag ju ha klarat ;)
Sedan skulle jag vänta 1 timme innan blodprovet skulle tas så jag tog en sväng förbi The Wear House för att köpa balsam, hår inpackning o lite städrengöring. Sedan tillbaka för blodprovet som gick på 2 röd, sedan hem igen o sätta sig ner för en pause..o en yummy icecream!!
Där efter började jag med maten innan min pälskling skulle komma hem från jobbed, idag stod risotto med ärtor, svamp, gullök o vitlök med vitkåls sallad på menyn. Efter de tog vi lite lek o bus i grannens pool som jag nu mera älskar o vill aldrig att dom ska komma hem, jag kan ta hand om den hela sommaren o lite längre för den e sååååå underbar...bilder på den får ni snart, promise! Nu väntar sängen, ska upp kl 3 i natt för jag o Matt ska åka till flygplatsen utanför Auckland o hämta kära lilla Julie som kommer tillbaka hit!!
Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken lyx bara njut så länge du kan.

Kram mamma

2009-01-27 @ 16:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0