sommar, sommar, sommar

Efter en bra o skön vecka där jag bla fick älsklingens credit kort för att gå ut o handla en fin sommar klänning till min födelsedag, lyx eller hur! Hittade en jätte fin som var vit med röd rosa blommor, riktigt sommrig...kort får ni se när senare på den från min födelsedag =D

Så kom helgen o inte bara en helt vanlig helg utan lång helg, måndag är en röd dag så nu jäklar. Matt gick upp jätte tidigt på lörsdagen, redan 6.30 vcar han ute för att fixa o dona i trädgården. Bäst så eftersom de blir så varmt efter 8:a. Själv tog jag lite sovmorgon efttersom jag hade haft en lite halv dryg o jobbig fredag med massor av graviditets hormoner som spöka o bara gjorde mig grinig o bara allmänt less...Jaja =P
Vaknade upp av att grannen var över o pratade med Matt, när jag lite senare kom ut o sa go morgon till min söta lilla älskling så sa han att grannen kom över o sa att dom skulle åka bort i 1 vecka o att vi fick använda deras pool hur mycket vi ville!!!!!!!!!!!!!!!!! yyeeeoohhhoooo...gu så underbart. Så när vi väl trodde att de "bara" skulle bli en underbar dag o leka i poolen (som inte de var lyxigt nog) så kom våra vänner Kylie o Marty förbi o sa hej o undrade om vi inte ville följa med ut på Kylies mamma Carol o hennes make Dallas båt!! ojoj vilken otrolig lycka jag kände, började hoppa o stuttsa upp o ner, hjula, stå på händer (så gott de går när de är en lite unge i magen ist för magmuskler hihi) som man gjorde när man var liten o helt i extas. Yes klart vi vill de o så här underbart hade vi de.

                                         Kylie and Kylies mum Carol
  Lill kapten Sheldon o kapten Dallas  Älsklingen o jag fick följa med på en underbar dag på Kylies mamma Carol o hennes make Dallas båt, sååå himla lyxigt!

                                    Båten  Grannen som vi låg brevid där vi kastade ankar var ingen dårlig båt de inte!!  Killarna gjorde fina bombhopp            

                                                   Älsklingen laddar för ett hopp.  1, 2, 3 hoppaaa!!  Very relaxing!

                                             I love this!  Kurt, Älsklingen o Marty lite lagomt stekta efter en dag ute med båten.  På väg hem med vacker solnergång.

                                                        I really love this!  Snart tillbak i hamn, här är bron som man åker över när man åker från/till tauranga över till Mount Manganui.

Alla var lite små stekta o knapriga när vi väl kom in till hamn igen, o utmattade. Ja en hel dag i solen, badande o lekta runt på båten så blir man absolut slut...men oj vilken underbar dag vi hade de!

Dagen där på så vaknade jag upp o hade trädgårds mani, jag var bara tvungen att fixa o dona ute så även baksidan skulle se ren o snygg ut. Men först skulle jag gå över till grannens pool o motions simma i 30 min, efter de blev de fruller o sedan full rulle i trädgån. Sedan mer lek o skoj i grannens pool, några kompisar kom över o busade med oss o sedan åkte vi alla över till Mount till ett ställe som heter Copenhagen...känns som man e nära sverige då =) ... för att käka jätte go glass där dom gör egna våfflor tom jag ville ha en våffla 
Ännu en underbar dag...Sommar, sommar, sommar i just love it!!

Imon väntas röd dag o Matt o hans pappa Michael fick i julklapp av mamma Donna en flyg tur med de gamla planet DC3 som brukade gå mellan Nya Zeeland o Australien. Jag o Donna ska hålla koll från marken o detta bli Matts första flyg tur någonsin!! Bra med lite träning innan han gör sin första riktiga flyg färd till andra sidan jorden, Sverige i juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0