skämma bort sig själv o bli bort skämmd av andra

Helt under bar vecka! Första braiga nyheten var ju att dom hittade spjälsängen vi så gärna ville ha i en utav butikerna i landet, så de blev den vi så gärna ville ha. Sedan fick vi en present av Matts faster som var här o hälsade på igen från australien, vi fick en bil barnstol!! helt sjukt, vi e så tacksamma för den. Hon köpte den till oss o bebisen som en liten för tidig födelse present, o vi blev helt stumm av glädje.. tack, tack, tack sandy med familj!!
Igår var de dax för yoga för gravida pass, hur skönt som helst. Stretcha ut ordentligt o bara vara här o nu, helt underbart pass på en fin onsdag morgon, så kommer mina onsdag mornar se ut nu tills lilla skrutten tittar ut. Efter de blir de yoga för mamma o bebis tillsammans, gu va mysigt de kommer bli =D
Idag gick jag till 1 utav 4 av mina olika behandligar som Matt gav mig i julklapp. staratde med ansiktsbehanligen o de var sååå skönt o underbart, gu vad jag känner mig bortskämmd..hihihiihih sååå mysigt.

O så vill jag bara tacka mina underbara föräldrar for eran present till Matt, mig o lilla bebisen, de varmer verkligen... ni e dom bästa päronen i hela världen, universum ja över allt annat. Älskar er såååå otroligt mycket o saknar e massor...
                                         världens bästa föräldrar, pappa pelle o mamma ewa                                    saknar dig oxå min kära älskade bror...          

Kommentarer
Postat av: Papa Pelle

Snygg bror du har. Puss

2009-01-23 @ 09:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0