Min gravida födelsedag

Idag vill jag bara tacka alla för underbar uppvaktning på min födelsedag, har haft en underbar dag, o bortskämmd har jag blivit, riktigt ordentlig...o de e inte slut än. Matt har ordnat nån slag överrasknings fest för mig på lörsdag men jag vet inte alls vad som händer...inget...ååå jag längtar såå hihih mer överraskningar =D
Berättar mer om vad som hände o vad jag fick imon.

Idag e det bara 11 veckor kvar tills 16 april som e datumet vi fått för lilla skruttan att titta ut...vi längtar så.

Nu ska jag sussa, e jätte trötter. puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väl värd all uppvaktning, hoppas det blir riktigt kul på lördag

Puss o kram mamma

2009-01-29 @ 16:16:58
Postat av: Anonym

Grattis grattis gumman! låter som att du får den uppvaktning du förtjänar iaf ;) de är bra det :D

saknar dej.. kramar från Tilde å mig.. :)

2009-01-29 @ 17:16:21
Postat av: Pappa Pelle

Klart jag håller med alla andra som tycker du är värd all uppvaktning på födelsedagen. Saknar dig. PUSS!!!!!

2009-01-29 @ 20:52:56
Postat av: micke hedin

Minns du mig? Shit länge sen, allt bra? Ser du ska ha knodd snart.. ROOLIGT! Hoppas allt e ok! / M

2009-01-30 @ 11:46:06
URL: http://hedin.bloggagratis.se
Postat av: Lotti

GRATTIS MY LOVELY!

2009-01-31 @ 11:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0