1 dag kvar....

Kl 3am gick alarmet av o de var dax att stiga upp, nu skulle vi åka o hämta Julie på flygplatsen i auckland jippi! ska bli så kul o se henne igen. Jag, Matt o Louise i bilen o resan gick super bra både dit o hem. För min lilla älskling så blev de en lång lång lång dag eftersom han åkte o jobbade på engång när vi kom tillbaka hem 9.15am o hade mycket att göra på jobbet idag. Jag själv fick inte mycket gjort idag, en middags lur efter lunch ett par timmar för mig, jag var ett vrak....
Julie o Louise åkte in till stan för att göra nått inte jag fick veta av o jag har ingen aning vad de kan vara... =P ja du för vad e det för dag imon...29 januari..ne du inte den blekaste ?! ;)
kan säga en sak, jag längtar till de blir morgon. puss o god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0