week 30 and 6 days

vecka 31 o 6 dagar

Så bara 1 dag kvar så e 8 veckor kvar av graviditeten, längtar längtar!! =D
Så var de dax för yoga imorse o jag verkligen älskar att vara tillbaka med de, var ju ett x antal år sedan som jag hade de på rutin. Efter våran gravid yoga grupp så e de nyblivna mammor o deras bebisar som har yoga o idag fick ag hålla en lite tjej som heter Amelia o är bara 9 veckor, så himla söt o gosig!! O så mycket hår!! Extra mycket i mitten så de var en jätte moikan frilla...men såååå himla söt, nu längtar jag bara ännu mer. gulligull!
Pratade med stora syster wera innan yogapasset oxå, mycket bebis snack, födsel o konstiga graviditets förändringar hihi, så kul att vi nästa ska ha bebis samtidigt.
Nu ska jag snart prata med min älskade store bror o sedan päronen sen måste jag sussa, e helt slut efter en tidig morgon o vädret...ca 35 grader, gör ju inte att man blir piggare, PUH!! svettas som en gris. Imon bitti bär de av till frisören. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0