33 veckor

                                                  33 veckor
Imorse blev de sov morgon, var helt slut efter allt födelsedags firande igår...puhuu. 11.30 åkte jag o Matt till barnmorskan allt bra som vanligt, inte gått upp nått i vikt...ff...jaja magen o lillan växer som de ska o idag mätt hon oxå längden över magen eller hur man ska förklara de, my bump lixom...32 cm för er som är eller har varit gravida o vet måtten. Idag var de oxå med en blivande barnmorska, student hihiih jätte gullig dam som ska vara med från om med nu till slutet, oj va dramatiskt de där lät men ni fattar =D 

                                                                                            Matt på hans lilla motorcykel han fick av sin mamma o pappa i födelsedags present....hjälmen är från mig.
Älsklingens födelsedag gick hem alla gånger om, maten, marängsvissen, presenterna ja han var helt stum. Speciellt av den lilla motorcykeln han fick av sin mamma o pappa. En Sachs bike Madass från Tyskland helt sprillans ny!! En ny hjälm fick han av mig för skydd e väldans viktigt. Han fick även en nack kudde av mig för flyg resan i juni så han inte får super ont i nacken på planet (eftersom han har en problem nacke) sen fick han lotter av släkten i Australien, en bok om att bli pappa skriven av 3 ny bilvna pappor av sin mamma, regn motocykel gear av syster o pappa o av mina föräldrar fick han bidrag till handycam som vi ska köpa.  PUSS & HEJ PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du vet hur du skall posera föt att se så snygg ut som möjligt.Jag är väldans stolt över dig och den "lille" magen.

2009-02-26 @ 20:06:40
Postat av: beccis

sjukt snyggt! hoppas Matt fick mitt födelsedags klipp och gratulationer? miss u, pöss!

2009-02-27 @ 00:26:10
URL: http://metrobloggen.se/beccazin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0