Överrasknings party!!

                                                             
                             me & julie relaxing vid poolen på min födelsedag  jag öppnar presenter hos svärföräldrarna
          good cookbooks jätte fina klädhängare som svärmor stickade till mig mitt presentbord
          my chocolate princess cake! suprise!!! Älsklingen fixade en jätte fin suprise tårta till suprise partyt o själklart med svenska flaggan på den =) plus trevåning!
                             älsklingen sköter bbq:n på festen louise, julie o louise pojkvän pablo kom oxå o överraskade mig.
       Jag klar för en överrasknings dag!
Ja så här firades min födelsedag, eller ja både min födelsedag o överrasknings festen på lördagen.
På min födelsedag på torsdagen så tillbringade jag o Julie den vid grannes pool som vi fick låna, o med en fin fin lunch o sedan när Matt slutat jobba åkte vi upp till /hans päron/mina svärföräldrar som hade dukat upp matbordet jätte fint med alla mina presenter o mummsig chocolate prinsess cake, yummy! 
Helt otroligt vad Matt hade fixat för mig på min dag/helg på lördagen, i huset var de en hel hög som hoppade fram när jag kom hem efter 3 tiden o alla skrek SUPRISE!!! o sköt av party poppers så de small härliga till. Hela huset var fullt av rosa ballonger, happy birthday skyltar hängde i taket o inte minst så hade han beställt en tårta med svearikes flaggor på som var trevåningar! O som pricken över i;et så var överrasknings festen mixad babyshower fest oxå. Massor av baby saker fick vi, tror vi redan behöver större garderob o rum till vår lilla söta prinsessa ;) Babyshower har jag aldrig hört talas om att vi har i Sverige, men jag har sätt de på tv o de känns väldans amerikanskt and I Love it! =D Både jag o baby`n blev otroligt bortskämmda med presenter!!! Av min älskling fick jag klänningen, jätte fint silver armband o matchande örhängen med stenen Jade som har olika grön nyans, present kort på underklädes butik o sen hade han gått o köpt lite baby saker bla jätte söta skor typ converse liknande.
Ja min helg har varit mer än bra, helt underbart super duper bra!!

På söndagen fick jag svensk besök, Frida som gick med mig sista året på cirkus är i NZ 5 veckor o reser runt o de e kul med ett välkännt ansikte o prata lite svenska även fast jag blir lite halv snurrig Så nu har jag 2 vänner som bor hos oss för några dagar för Julie e ff kvar o hon stannar tills nästa vecka. Blivit lite beachen, promenad runt mount o kollat runt på stan lite. Frida stannar dock bara till torsdag morgon då hon åker vidare söderut.
Imon bitti blir de yoga igen o de ska bli såååå skönt, måste börja göra de hemma lite mer för de e ju såå underbart o de känns så bra i kroppen efter ett yog-pass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

111åhh så fint, vill bara krama om dig!!!!! cool tårts den skulle jag villa ha;)shit vad karln din skämmer bort dig men det är du värd,

tur att han tar väl hand om dig:)

vad har ni för namn förslag? nyfiken

puss på dig och familjen

2009-02-05 @ 20:33:12
Postat av: rebecca

opps det var som skrev det förra inlägget.

pöss på dig!

/rebecca

2009-02-09 @ 13:45:44
Postat av: Julia

Åh vad fin du är!

Saknar die hoppas du har det fint där borta, AC brukar berätta ibland hur det är med magen när jag frågar men hon tipsade mei om din blogg så nu tänker jag följa dei här:)!



Sköt om dei!



Puss/Julia

2009-02-21 @ 10:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0