så här var min alla hjärtans dag...

                                     vårat hjärta ligger där inne o myser, men snart så, snart får vi träffa dig. längtar så!

                                                  Världens finaste ord.. Mitt i buketten satt ett sött moss hjärta. Min alla härtans dag bukett som jag fick av min älskling, med ballong i mitten! =D
                                  
                                     Fick en underbar bukett av min älskade o en jätte fin kort som de stod så här på-

                                                                        I LOVE YOU WITH ALL MY HEART
                                                                    When thing are changing all around us
                                                                    and the world seems to move too fast,

                                                                       don´t forget, I´ll be right beside you,
                                                                                              loving you.
                                                              What I feel for you is deep, total and enduring-
                                                     a love you can count on without ever having  to wonder.
                                                                So when you look ahead to future changes or
                                                                      think about how the past used to be..
                                                                           Don´t forget to look beside you, 
                                                                        because that´s where you find me,
                                                                             loving you with all my heart.
                                                 That´s one thing you can count on that will never, ever change

                                                                               HAPPY VALENTINE´S DAY
      
                                                                                              MATT XXOO

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart kort...det borde du göra en tavla av!!!!

2009-02-15 @ 20:38:25
Postat av: cicci

2009-02-20 @ 17:10:26
URL: http://ciccian.blogg.se/
Postat av: cicci

Hej gumman! När kan vi höras? Jag har inget internet nu fören månadskiftet hemma hos mig...vi måste höras innan dess! Saknar rösten på dig och vore skönt att få prata av sig och höra hur din mage mår! KRRAAAM

2009-02-20 @ 17:11:28
URL: http://ciccian.blogg.se/
Postat av: Pappa

Han är väldans romantisk din Mat. Värre än jag när jag träffade mamma. Puss

2009-02-20 @ 19:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0