I vecka 32...

...o 3 dagar idag =D Bara 7 veckor o 4 dagar kvar, åååå de närmar sig hihih imorse sa Matt om ett par veckor så ska vi sätta upp spjälsängen o börja fixa till i baby rummet! Allt är bra med mig o magen men tröttheten börjar smyga sig lite
smått tillbaka, skulle till min kära barnmorska Anne i torsdags men den tiden blev inställd eftersom hon var mitt upp i en utav hennes andra klienters förlossning så min tid fick bli nästa torsdag ist. Allt har sätt jätte bra ut med blodtryck o alla små tester man gör när man är hos barnmorskan, o hjärtljuden jätte fint på våran lilla prinsessa...ja precis för er som inte visste de så blir den en lite tjej =D Jag har ff bara gått upp 1 kg sen jag blev gravid dock, men Anne säger inget dåligt om de hon säger bara att jag e jätte fin med min lilla babybump hihi Att jag bara gått upp så lite är väl bara för att jag så fort jag blev gravid elelr strax där innan fick bättre mat rutiner igen o att jag går ner i vikt men lilla snuttan växer på bra.
Om 1 o halv vecka närmare bestämmt Onsdag den 4 mars så börjar våran föräldrar grupp eller antenatal  class som de så fint heter på engelska, de ska bli spännade o kul, i klassen så ska vi oxå besöka BB.
                                            Vecka 32, börjar få en bra bulle nu o hon sparkar o lever om där inne, väldans busig.

Denna vecka har sprungit förbi med storm steg var ganska så trött i början av veckan men de blev endel morgon prommisar för mig o lilla zeek, umgås med julie o lousie, underbara yoga på onsdan o på freags eftermiddagen så blev de svensk besök! Martina som gick 1 o 2 klasser under mig på vasa/cirkus hon har varit i NZ o rest runt så hon tittade förbi Tauranga för att säga hej. Kul kul o de blev mycket prat o så en lite cruise över till Mount men vädret var inte de bästa men hon fick ju se lite av de iaf. Sen eftersom de e fettisdag på Tisdag så kände vi att vi bara måste göra semlor! yummy... jag har inte ätit semlor på 2 år så nog var de dax, o så vill jag ju självklart att Matt ska få smaka!

                                                                                         gudomliga SEMLOR!! o en gald Martina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hoppas man är så där snygg när man är gravid!

Äter du dina semlor med varm mjölk? Har aldrig riktigt förstått det....kraaam

2009-02-22 @ 12:14:44
URL: http://metrobloggen.se/beccazin
Postat av: Lotti

å va gott med semlor!!!! :)

Du är så snygg!!!

2009-02-23 @ 11:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0