HAPPY BIRTHDAY MY DARLING!

GRATTIS ÄLSKLINGEN MIN!!
Idag fyller min älskling 28 år så efter yogan åkte jag hem o städade, blåste ballonger, satte upp happy birthday skylltar o bakade Marängsviss. Marängsviss fick de bli eftersom Matt älskar chokladsås, bananer o desserer med maräng i..första gången jag nånsin gör en marängsviss faktisk, jag e inte nått större fan av de men vad gör man inte för sin älskling!
Eftersom Matt började 6.30 imorse var de bara att stiga upp vid 5 för att sjunga o ge 1 utav presenterna, sjöng både på engelska o svenska hihih kul med olika språk.
Ikväll kommer Matts päron, Donna o Michael förbi o äter med oss ikväll så då blir de mer firand o vi får väl se vad vad som väntar i deras paket till honom...

Körde förbi aa som de så vakert heter där man fixar körkort o allt möjligt som handlar om körning o bilen, skulle höra mig för hur de e om jag vill fixa nya zeeländs körkort. Om jag måste ta de helt från början eller hur de nu går till!? O blev så glatt överraskad när dom sa att bara jag haft körkort o kört i 2 år eller mer så behöver jag bara fylla i lite papper o betala 44 dollar (ca 200 svenska kr) så får jag ett nya zeeländs kör kort!! Kunde inte bli bättre, så himla skönt att de var så lätt så man slipper krångla med de!!

Idag är de bara 50 dagar kvar tills lilla skruttan kommer, längtar så!! hihi 33 veckor fullt gångna imon bara 7 veckor kvar eller så kan man säga 1 månad o 3 veckor kvar!! iiiiii Det går fort nu...

Kommentarer
Postat av: Lotti

Hälsa och gratta karln din så mycket :)

2009-02-26 @ 02:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0