A challenge

Så nu har man blivit blogg utmanad av Theres närmare bestämmt så här ska jag göra:

Regler:
1. Gå in i din bildmapp.
2. Öppna den sjätte undermappen och välj sen den sjätte bilden i den mappen.
3. Publicera.
4. Utmana sex nya bloggpersoner.
5. Länka.

Utmanarbild är jag o min kära lilla madde på jubeleums festen på vasa skolan... miss ya hun!

6:e bilden var på mig o min söta Madde från när jag var hemma i Sverige 08 i september o hälsade på o vi var på jubeleums festen på vår gamla gymnasie skola Vasa. Miss u hun!

Missade de där med att utmana mina kära vänner som bloggar för jag inte fattar hur man länkar vidare...jaja antog ju utmaningen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0