Nu flyger vi!!

Dagen med stort D e har o vi har redan lamnat tauranga, matt, ciara-lee o jag. Vi sover pa ett litet hotell nara flygplatsen sa vi inte behover ga upp o aka sa tididigt. Ciara-Lee var sa duktigt tjej o sov hela vagen upp 2 timmar, what a trooper!!!
Kl 12.05 imon sa flyger vi fran nya zeeland, kl e da 02.00 svensk tid sa drom om oss da ;)

Nu nar jag e hemma i sverige sa kommer jag att skriva pa engelska eftersom mina kara vanner i yummy mummy gruppen vill kunna lasa o se vad vi har for oss.

Har leker Ciara-Lee med Amelia som ar strax over 7 manader. Ciara-Lee far lana hennes ur coola stol o leka i...de tyckte hon var super kul.
                                             
Denn senaste veckan har gatt rekord fort o vi har varit ut o traffat lite vanner har o dar, gatt promenader, yogat, fixat o organiserat olika saker infor resan, packat o lunchat o ciara-lee fick se doktorn i fredags som hon oxa spydde ner eftersom jag o matt tyckte hon skulle undersokas sa att allt stod ratt till med henne innan den langa resan, allt var super o nu e vi redo....se upp sverige har kommer vi!!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0