Infant Choking & CPR Course

Ja da var de måndag o mer eller mindre 10 dagar till våran lilla sessa kommer till världen...yeeey längtar o längtar.
Har inte gjort mycket idag stannat hemma o bara tagit de lugnt o ätit lite gott, tittade på en film med Edward Newton, ni vet han den där hunken från American History X. Nu blev de inte den filmen utan en jag inte sätt förut -The illusionist. Jessica Biel var oxå med i den. Mycket bra film, helt i min smak!
Nu ska jag iväg på en lite 2 timmars kurs i hjärt o lung räddning för bebisar, känns som de vore bra att kunna de, ALLTID REDO lixom.
Har ju glömt att lägga ut nya kort på stor magen, joo då den växer ff!! hahhaha de får jag göra imon.
puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0