Glad Påsk!!


Inne i sista graviditets veckan nu, iaf vad vi hoppas pa...men man vet ju aldrig vad, nar eller hur med sma kottar i magen vill. hihi. Kan inte fatta att de snart e min tur att foda ett litet underverk. Tror ff ibland att de inte e sant att jag e gravid, jag menar jag kanske bara har blivit tjock hahahah o att de bara ser ut som om det ror sig i magen, nan som hickar ibland o hjartljuden o allt vad barnmorskan kanner e bara fejk. Men ne sa ar det ju givetvis INTE. Men de kanns sa overkligt ibland.

Kan ju bara informera er att SLEMPROPPEN har gatt!!! igar kvall hahhaha sa de kan antingen betyda att allt borjara snart eller oxa inget alls eller ja de kan ta allt fran 1-3 veckor innan de varkarbetet startar...1 steg narmare forlossningen iaf.

Var hos barnmorskan i torsdags o allt e super, fick mer hjarntabletter eftersom mina tagit slut. Lilla skruttans hjart ljud slar fin fin, daremot e hon inte fixerad an....Vilket jag da trodde att om man e gravid for forsta gangen sa maste dom fixera sig forst o sedan tar de 2-3 veckor innan bebben pluppar ut. Vilket de i sjalva verket inte ar, vissa bebisar fixerar sig inte ens utan allt bara starta o forlossningen e igang. Allt beror val mer pa hur din kropp ar for en manniska e ju ingen anna lik!

Igar var jag o alsklingen pa pask middag hos Angela, hennes man Clay o lilla sotis Amelia. De var inte bara vi dar utan nasta hela hennes slakt! Runt 20 pers o 3 sma bebisar., 2 som var 4 veckor gammla o sen amelia som e 4 manader, gulle gull, forsokte skicka in lite avis vibba till mi lilla sessa sa han kanske vill komma ut snart.
Alla tog nagon matratt eller efterratt med sig till middags bordet o vi hade det super trevligt. Glomde sjalvklart kameran eftersom den e nerpackad i min vaska som ska med till bb.

Ha en mysig pask helg allihopa! De ska jag o min alskling ha eftersom de kanske, kanske e den sista ensamma! sa de blir hemma mys for hela helgen, tillsammans ensamma.
puss puss


Kommentarer
Postat av: Tessan

Spännande ! :) Snart kanske det händer nåt och du blir mamma . Så nu är det bara att vänta, kul ! kramar

2009-04-11 @ 19:38:11
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: Tessan

jodå, jag bloggar . :) hoppas du mår bra ! kramar !

2009-04-12 @ 14:59:06
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman. Nu är det inte långt kvar till bebben kommer. Nervös? Tänker mycket på dig! Saknar dig! Kram

2009-04-13 @ 21:15:39
Postat av: cicci

Hej gumman. Nu är det inte långt kvar till bebben kommer. Nervös? Tänker mycket på dig! Saknar dig! Kram

2009-04-13 @ 21:16:29
URL: http://ciccian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0