8 dagar kvar...eller ja, mer eller mindre ;)

Så där ja, då var de bara 8 dagar mer eller mindre tills de e dags att kläcka...helt otroligt va tiden går fort, å snart ligger jag där med min lilla gllegris i famnen, bara att få hålla, krama o lukta på min egna sötaste lilla bebis, förstår inte hur det kommer att kännas...inte än iaf. åååå.
Idag var de underbara yoga pass igen o nu ikväll e det dax för sista föräldrar kursen. Har bakat kladdkakan igen som jag gjorde till gruppen förut (alla har fått tagit med fika 1 gång var) men nu sista gången får alla ta med något o eftersom alla bara älskade min underbara svenska kladdkaka så gör jag väl den igen, favorit i repris =) 

                                                 week 38 + 6 days...8 days 2 go, more or less ;)

På fredag så e jag o älsklingen bjudna på på påsk middag hos Angela o hennes man Clay o lilla sötisen Amelia så klart. Kommer oxå vara 2 andra par där som oxå nyss blivit föräldrar o killarna kan hänga nere i garaget eftersom dom har biljard bord o dart tavla där o prata pappa grejor o vi brudar hänger där uppe med bebisarn o pratar tjej o bebis gejer =) ska bli såååå kul.  yay!!! Mer skvaller o kort kommer efter fredagen.
Hoppas alla där hemma får en trevlig påsk!!
pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Lotti

Förstår om de är mycket nu. Men har du lite tid över, let me know! Ha en underbar underbar underbar påsk min älskade vän! Puss

2009-04-08 @ 11:02:32
Postat av: Iza

Glad Påsk till er gumman =)

Pusspuss

2009-04-08 @ 15:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0