12 dagar kvar...mer eller mindre?

Nu har jag varit dålig på att skriva igen ojoj...inte mycket har hänt, yoga i onsdags o så föräldrar kurs på kvällen. Torsdag barnmorskan o allt gick bra där, lilla sessan mår bra  fina hjärt ljud men inte fixerat sig än. Ni som läser detta o nyss fått barn, när fixerade sig eran bebis?? o gick ni över tiden eller inte?
Hade oxå gått ner i vikt vilket barnmorskan inte var så glad över...men men jag har ätit väldig bra o ganska mycket den senaste veckan, mer än dom andra veckorna tycker jag (o matt)

Fredag var de dags för att gå till Jane min frisör o fixa frillan sen iväg till besiktningen med bilen o därefter vidare till Mel en tjej från min yoga klass som ska knäppa kort på mig o min babybump =) ska bli kul o få lite finare kort som nån som kan de där med fotografering. Hon gick 2 olika foto kurser inte alls länge sen, så hon är ju inget proffs men vi gick igenom bilderna snabbt efter fotograferingen o de fanns många bra! kul kul så några av bilderna dyker väl upp här när jag väl fått dom.
Idag lördag har jag o min älskling gått en promenad, sedan glodde jag på filmen -Step Brother som jag inte alls trodde skulle vara kul men jo då, kul de var bara förnamnet, riktigt rolig film o verkligen att rekommendera!! Sedan städade jag ur kylen o gjorde den kliniskt ren!! skönt, har ju lixom gått o velat säda den hela veckan nu så bra att få de ur skallen.

Kommentarer
Postat av: Matilda Louis

Söta du!

Hoppas ni mår bra, vi MÅSTE höras snart.



puss

2009-04-04 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0