sömntuta

sova de e natt jag e valdan bra pa nu for tiden eller har varit dom sista 4 manaderna iaf. blir trott for ingenting, kanner mig trott redan efter jag vaknat fran en bra natt somn o gick inte o la mig sent kvallen innan heller e redan  sang nu o har varit de i lite over 30 minuter.. (kl e var lite inna 8 da)
har haft varma valkomnade hem har, en hel del presenter oxa o de e ju aldrig fel!! hihiih
o for att inte glomma sa hade matt kop bil till mig nu nar jag kom hem igen sa jag kan aka ut o cruisa runt i stan o over till mount till den jatte fina beachen. jatte fin subaru racerbil!!! =)
(faktiskt sa finns de en sa att saga power knapp sa man axar o turbon gar igang o de gar jatte fort...)
sondagen var jatte varm o jag o matt akte till mount for att promenera pa beachen o runtn de stora berget, helt underbart att vara tillbaka har.
mandag akte jag over dit igen for att traffa nagra kompisar o spendera annu lite mer tid pa stranden, har dock inte hoppat i bikinin an.
idag tisdag har jag bara legat hemma o sloat, eller ja inte bara sloat faktiskt. varit en duktig flicka o stadat hela huset o tvattat o sa. sedan skulle de sa klart borja regna nar jag stod i duschen o min tvatt hande ute sade var bara att hoppa i morgonrocken o springa ut med balsam i haret o ta ner allt. annoying!!
efter allt detta kom min palskling hem for lunch..yummy tonfisk sallad med keso o crackers.
nar han val atervande till jobbaet var jag trottare an trottast o zappade pa tven lite o precis da borjade den jatte gammla filmen jumanji helt underbart bra att vila ogonen pa o med lite svensk marabou choklad oxa.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej Lilla mumman!

Fy fasen vad trist att du blev bestulen. Men vilken vardgshjälte han var den där Anders! Mysigt att bo på hotell. Hoppas du har det bra nu. kram,kram

2008-11-05 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0