aventyrsdag 2!




Andra aventyrsdagen akte vi over till Te Puke inte alls sa langt borta tar bara 30 min att ta sig dit o tyvarr sa kunde inte Matt folja med idag heller...=(
Dar vart de riktigt aventyr pa G. Hojdpunkten var att aka JETSKI!!!! sa kul o fort gick de oxa, spann 360 grader i varldens fart! 

Sedan var de lite djur att klappa dar oxa, som passade perfekt till lille Nicholas..kansiner, get, gris, papegoja som inte gillar tjejer o nan slag al kunde man klappa. Har val aldrig hor talasom att klappa en al! JA en fisk liknande sak som va jatte slemmig hahha 
Helt underbar dag denna oxa.
Nar vi kom tillbaka hem stannade jag hos Matts paron for att vanta pa Matt, han skulle fa sin present som mina paron kop till honom som jag annu inte kunnat gett till honom sa nu var de dax. Han fick en perkulator o blev sa sa sa glad!! Han tackar o bockar o e jatte tacksam for den fina presenten.♥




Kommentarer
Postat av: Iza

Guud va roligt med äventyyyyr =)

2008-11-17 @ 13:55:45
Postat av: rebecca

shit vad det där såg läskigt ut, men säker roligt!

2008-11-21 @ 10:27:33
URL: http://metrobloggen.se/beccazin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0