3 sovningar/nätter kvar till swedish jul!!

De har varit en lugn helg, Matt o jag jobbade lite på lördags morgonen med hans gammla jobb men bara från 7.30-9.30 sedan åkte vi hem o käkade frulle. Vädret var inte de bästa o Matt var jätte trött från en jobbig jobb vecka, mycket att göra där nu så här runt jul. Matt var on call to o självklart blev han in ringd vid 12 tiden o var tvungen att åka ut o jobba i ca 4 timmar. Jag blev liggandes i soffan o tittade på 2 jätte bra filmer som jag länge velat sätt: Van Helsing med Hugh Jackman o Deja Vu med Denzel Washington, den sist nämda vill jag starkt rekomendera!
Söndagen var i princip lika dan Matt blev in ringd o åkte o jobbade i 4 timmar jag stannade hemma o lallade runt o den enda nyttiga jag gjorde var att köra en tvätt maskin o häng upp den.
Ingen allt för exalterand helg men men.
ÅÅ fredagen var kul iaf, pratade med Julie o Louise på morgonen (engelska tjejerna jag rest runt o var med här) vi satt i ca 2 timmar i telefon! Dom e hemma i England o hälsar på när o kära men e snart påväg tillbaka hit till nz!! jippi!
Sedan blev de 2 timmar prata med min kära vän Lina där hemma i Gävle. Mycket bebis prat blev de allt, inte mycket annat...haahah konstigt hur allt förendras! Vi som nyss gick i skolan ihop! satt i skolbänken på Björsjö skolan i s.bomhus o hade Marianne Stav som första lärare...vilka minnen =)
Nu e de inte långt kvar till julafton o lyllos mig som firar jul både den 24:e o 25:e =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0