lussekatter, yoga för gravida & SPARKAR

Efter 1 dag med regn o lite kallare vindar så vaknade jag upp på onsdags morgonen o var redo för att åka på min första yoga för gravida klass, åå va kul de skulle bli kände mig så laddat. Kom i bra tid (09.05) innan klassen skulle börja           (09.15) Men ingen var där...konstigt...kollade tids schemat på dörren o de skulle ju vara idag...Skulle precis åka därifrån o åka hem´igen då en dam körde upp på parkeringen. Det var ledaren för klassen o hon sa att de inte e nån yoga idag dom hade bestämmt att bara sitta o prata o äta lite snacks så här sissta gången på terminen, men jag var mer än välkommen o vara med på de, o inte tackar man nej att träffa lite gravida brudar o prata lite =) Å oj prat blev de allt från blöjor till babykläder o ja allt möjligt i baby väg..hhahhahaha va så kul!! men ändå så konstigt att lilla jag står o prata baby saker hahha tiden måste ha flugit förbi o nu ska jag blida min egna familj...shit!! =) Men jag kan inte bli mer lyckligare!
Yoga terminen börjar den 14 januari igen så då jäklar ska de bli yoga av, o när man väl fått bebis så kan man gå på yoga med bebisen oxå, de e ju super. Träffade några trevliga prickar som jag bytt nummer med o vi ska ses o ta en kaffe nån dag. De var inte bara gravida där eftersom dom har klasser för mamma o bebis så var de en hel bunt med bebisar där oxå...åååå så söta o underbara små liv, små puttinutisar o tänk att jag o Matt kommer bli föräldrar snart till en lika liten  söt själ.
Väl hemma igen var de dax för lite lunch, tonfisk sallads macka..yummy! Sedan blev de lussikatts bak...o de luktar så gott i hela huset. Matt, svärmor Donna, svärfar Michael ja alla som hittills har provsmakat bara älskar dom. hihihi kul jul!
mina hembakade lussekatter...yummy!   yummy yummy yummy i want lussebulla in my tummy
Efter mycket bullbak så la jag mig ner i våran niciga fotöljen som man kan vicka tillbaka o ligga ner. Slappnade av för en stud o bara va, så skönt...Klappade magen lite o så plötsligt kände jag nått bra under naveln...o så en till....men va håller lilla snutten på med där inne tänkte ja...så kom en till o så höll de på o ett litet tag tills telfonen rinde o jag fick resa mig upp o svara...lilla snutten lever om o gör kickar, eller små sparkar haha de var så häftigt!!! Har faktiskt känt de förut men inte fattat att de var en riktigt spark, men ser där man hihihi haft en helt underbar dag med andr ord..
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt att du bakar lussekatter på andra sidan jorden. Ska baka i morn jag med. Roligt att läsa din blogg i alla fall, läser alltid men jag är dålig att kommentera...Ta hand om dig! Kramar från Kusin Susanne

2008-12-10 @ 20:24:58
Postat av: Susanne

Härligt att du bakar lussekatter på andra sidan jorden. Ska baka jag med i morn. Ta hand om dig Kramar från Kusin Susanne

2008-12-10 @ 20:27:27
Postat av: Lotti

ÅÅÅÅÅh va mysigt!!!! Gott med lussebullar också! :) Miss u hun

2008-12-11 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0