skrållans första ord blev....

mamma!! mamma, om de var svenska eller engelska är ju lite svårt att av göra men vad gör det för hon sa mamma, har nog aldrig hört ett vackrarae o sötare ord!! =D
imorse när hon vaknade o jag kom in för att hämta henne o ta henne till våran säng för att mysa så stod lilla pyret upp i sängen o såg så nöjd ut...liksom TITTA PÅ MIG VAD JAG KAN!! oj va söt man e då. Sen vid 9:o var det dax för babysim o de gillas ju som alltid. Efter det ville vi vara ute i det vakcra sommriga vädret o värmen så då tog vi en prommis runt berget i mt efetrsom vi ändå var på den sidan av stan/bron. Pappa skulle jobba till lunch så det var väl lika bra att syssel sätta oss medans o power walka runt berget tycker vi ju så mycket om.
Sedan åkte vi hem o fixade mummsig picknick för oss alla 3 o när pappa kom hem så tog vi en promenad ner till Furgusson park nerdanför oss med picknick korg o filt. Där blev det Tonfisk mackor med annat mumms på o så jordgubbar o cheesecake till desser, yummy!!
Resten av dagen mös vi bara hemma o fixade spjälsängen till ett lägre nivå så inte lilla skrållan kan hoppa ur nu när hon han stå upp. Sen kom ett par kompisar förrbi o sa hej o efter det var det dax att slå på bbq, nu e det sommar! sommar tider hej hej sommar tiden!


Kommentarer
Postat av: cicci

hej gumman. Vad kul att se att allt mår bra. Med oss är det bra och det går framåt. Jag har fått hjälp och vi har kommit en bra bit på väg. Jag har fått ett nytt jobb som personlg assistent. Saknar dig jätte mycket och tänker på dig nästan varje dag.

2009-11-07 @ 21:34:46
URL: http://www.ciccccian.blogg
Postat av: Lotttti

Gu va jag saknar sommaren och att gå runt mount nuuuuu!!! JAG VILL VARA DÄR MED DIG ;)

2009-11-08 @ 00:37:06
Postat av: rebecca

åhh vad härligt och vad duktig hon är! saknar er massor...sköt om er! puss

2009-11-08 @ 13:04:02
URL: http://metrobloggen.se/beccazin
Postat av: Iza

Oh va roligt med hennes första ord!

Härlig dag ni har haft sötis.

Själv va jag i Ljusdal i helgen med killens band. Dom och ett annat band Firebird skulle spela där =)

kram kram

2009-11-09 @ 14:19:09
Postat av: Bror

saknar dig min lilla stora syster. miss lee blir ju bara sötare för varje gång jag ser henne. vi måste prata någon dag, har fått igång skype här nu, iran is the shit you know. ca35 i skuggan och båten är grym...puss

2009-11-11 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0