här kommer pippi långstrump...


                         busfrö!

Så här såg min söta lilla pippi långstrump ut när jag kom o hämtade henne från framor efter jobber på onsdagen. Hur gullig kan man bli igentligen!!??
Jobbet går ur bra o jag trivs som fisken i vattnet, inte bara med jobbet men oxå med att jobba igen. Imon e dte yummy mummy´s catch up o sen blir de nog en trip over till mt o sen prommis runt berget för lillan o mig o hon får nog hänga på min mage i bärselen för att få se den underbara utsikten hon med. Hoppas bara vädret blir bra!
tjollahopp!! 

Kommentarer
Postat av: Lotti

men shiiit va stor och fin flickan har blivit :) ÅÅÅÅHHH!!!! <3

2009-11-08 @ 00:35:56
Postat av: rebecca

shit pommes vad söt man får vara då!

2009-11-08 @ 13:00:44
URL: http://metrobloggen.se/beccazin
Postat av: Sandra

men jisses va stor hon blivit sötnosen :)

Hoppas ni mår bra allihopa..

Puss o kram

2009-11-26 @ 03:25:36
URL: http://kiaoraa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0