inte så bra på uppdatering nu mere..

men har kommer lite kort o hoppas på att kunna lägga in mer efter helgen oxå, vill ju visa min lilla sessa så mycket som möjligt! 5 veckor har nu gått sen hon kom till världen o hela mitt o matts liv förändrades =D våran lilla ögonsten är vårt allt!! ååå vad vi älskar henne. Jag o Ciara-Lee har gått promenader, fikat med våra vänner som precis oxå har fått bebis, myst, sjungit ja allt möjligt hittar vi på om dagarna. Jag o Matt har oxå firat 1 år tillsammans o den dagen gick vi o åt lunch på stället vi träffades på o sen blev de lite shoping till Ciara-Lee. Matt skrev oxå ett jätte fin brev till mig som sa hur mycket han tycker om mig o vad jag betyder för honom...sååå himla gulligt skrivet!! O igår kom den andra lilla presenten som var ett jätte fint silver armband ett til mig o ett till Ciara-Lee (hennes var i bebis storlek hihi sååå sött) så ska vi gravera in hennes namn o födelse datum i bådas.
sötisen


Här om veckan så hade vi snö kaos här!!! kan ni fatta snö, här!!! hahhaha ne då inge snö inte, de var bara lite lite hagel. alla betede sig som om de kommit lika mycket snö som vi fick i gävle 1998 (tror jag de var) under snökaosen. grymt häftigt var de iaf. mindre häftigt var att jag var på väg till Angela o Amelia för en trevlig lunch ihop o så var vägen som dom bor på avstängd för det var så mycket hagel på vägen. Folk fick skotta upp sina bilar, andra tolkade bakom bilen på snowbord nere på stranden. De var så mycket hagel att stranden såg ut som en snöstrand.
Jag o jag kände mig som hemma i sverige igen ;)

Miss u all!! puss puss

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Ooh lilla babyn!

vilken liten goobit ni fått. Stort Grattis!!



KRAM

2009-05-24 @ 07:42:51
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0