tröttare, tröttast!

Måste ju bara börja med o säga att nu är de bara 6 veckor kvar!!! Eller 42 dagar kan man oxå säga!!! oj vad vi läntar o längtar!! =D

Ja nu har tröttheten hittat tillbaka o inte bara lite heller...oj oj oj! Igår onsdag var de underbara yoga på morgonen sedan fika med brudarna från yoga gruppen som vi alltid gör efteråt, himla mysigt att prata av sig alltmöjligt om lilla beben i magen o allt. Åkte hem, käkade lunch o sedan var jag såååå trött att jag ville ta en lite powernap...liten nja de blev den inte riktigt somnade runt 14 o vaknade inte förens Matt kom hem från jobbet 17.15. Shit!!! Jag som skulle ha middagen redo eftersom vi skulle iväg på vår första föräldrar kurs, eller vad man nu kallar de, kl 19. Jaja inte behövde vi stress för de inte. Vi kom dit i bra tid! Intruduktion o lite annat smått o gott bla pratade vi om första stadiet av förossningen. Riktigt kul o Matt älskade de!! Tror han nästan tyckte de var roligare än vad jag tyckte. =P
Pratade lite snabbt med mamma o pappa när vi kom hem o så kära söta bror. Där efter blev de en lång natts sömn för jag var ff helt slut.

Torsdag var jag bjuden hem till Angela o lilla Amelia på lunch, ymmy bummy o mycket trevligt var de. Även Angelas systers dotter var där, hon heter Michelle o är 27 o väntar oxå barn o har datum imon hihi de hade varit så kul om hennes värkar börjat då där hos Angela, jag har ju aldrig varit med om de!! Vore kul o se innan man själv ska vara med om de men men de hände så klart inte. Trevligt hade vi iaf, yber trevligt, har verkligen klickat melan mig o Angela o har mycket gemensamt! Imon ska hon ta med mig till denna "stöd" grupp för ammande mammor men även för blivande ammande mammor. Dom träffas för fika o prata o sånt. Efter de ska jag på pedikyr, oj så bort skämt man är då men de är faktist så att jag har ff kvar present korten jag fick av älsklingen i julklapp o dom måste jag ju använda inann våran söta lilla ängel kommer till världen för då kommer man ju inte riktigt ha tid med sånt.

Kom hem från brudarna iaf o lagade en smaskig soppa till middag med linser o annat liknande mummsigt o inte långt efter så kommer min älskling hem. Han hade åkt förbi mamma Donna på hem vägen för att lämna lite papper o så. Hon lämande oxå en lite present till Matt att ge till mig...eller liten ja lite är den men med stor betydelse för familjen o inte helt ovärdelig. Jag är helt stumm att hon gav mig den o inte till sin dotter. Hon gav mig hennes o Michaels förlovningring!!! diamant handgjord hur fin som helst jag fattar inte alls...shit min alldeles första diamant ring!! De ska lixom bli en arv sak nu som ges vidare till våran lilla dotter när hon e mogen eller vad man nu säger. Men oj vad jag känner mig väldigt väldigt speciell...

Idag (min tid, onsdag europa tid) har dom haft minnes stund för allas våran kära vän Nils, den hölls i Le Mans. Mina tankar har varit hos dig idag min fina vän. Fick en blomma av Angela när jag kom dit idag o de kändes lite som om jag faktist var där på minnes stunden eftersom alla där skulle få en blomma ist för att ge en blomma. Tänder att ljus o tänker på dig min kära, fina o roliga vän.

Kommentarer
Postat av: cicci

hej gumman! Skönt för dig att du snart kan ligga på MAGE och sova :) Ska vi höras i morgon kväll min tid ? söndag?

2009-03-07 @ 21:03:10
URL: http://ciccian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0