fortsätter o fortsätter...

O så blev de ännu en lång helg, med mer dåliga nyheter...Matts mammas o pappas lilla chiuaua var tvungen att avlivas o eftersom hon varit med familjen i många många år var de inte helt lätt för dom att ta farväl till kära lilla shocci. Lördag kväll vart inte heller mycket bättre för dom, strömmen försvann i hela stan o dom hade ännu inte ätit middag så dom tog in camping utrustningen med gas kök o helt plötsligt small de bara till o hela köket o Michael was on fire. Nu slutadet de inte i världens katastrof eftersom dom handlade snabbt o kunde släcka elden...puh! Men de hela var en stor shock o eftersom dom precis fixat o nyrenoverat köket o gardiner så är de ju inte jätte kul att få börja om från början...igen, men men dom är välbehållna iaf de är ju huvudsaken.

Jag själv var bjuden till Shelleys möhippa eller Hens Night som de så fint heter på engelska...Vi firade på en restaurang som heter -Hot on the rock- 3 rätters middag o efter som restaurangen heter Hot on the rock fick man ju självklart middagen (huvudrätten) serverad på en varm stenplatta o laga rätten man beställt helt själv!! grymt coolt o rolig idé!! O sen var de  tjejer som gjorde manikyr på oss alla där o galna lekar med den blivande bruden, hade en super kväll. 

Söndagen var jag helt slut men jag o Matt  hade bestämmt att vi skulle få ihop vår lilla ängels finaste lilla Spjälsäng så de gjorde vi sedan så bäddades den o gjordes iordning, sååååå fint det blev =) (bilder kommer senare)
Senare på dan åkte jag o Julie över till Mount för en kaffe o lite girly time o skvaller o annat prat...annars var jag mest trött eftersom jag inte kom hem tills lite efter 11 o kom inte i sängs tills efter 12 o sen hade otrolig halsbränna hela natten o kunde inte sova..jaja inte så illa men oj så trött jag var nån liten söt sak i min mage som tar all mamma energi, hihi busunge redan...hur ska detta sluta hihihi
Är i vecka 34 o 4 dagar nu, inte alls långt kvar...iiiiiiiii snart i mål kan inte fatta att jag varit gravid så himla länge nu, ja 35 veckor på torsdag, känns ju som de var igår man gjorde grav-testet. Men så här ser magen ut nu iaf-

                                             week 34 & 4 days


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin liten mage du har önskar jag oxå fick känna på den. Ta det lugnt o bara bry er om varandra innan "skruttan" kommer.

Älskar dig mamma

2009-03-09 @ 11:51:28
Postat av: Bror

Fan va jag saknar dig!!!! ringer i kväll kram

2009-03-09 @ 16:20:57
Postat av: rebecca

tur att svärföräldrarna dina är oskadda iaf, men åh vadjag tycker synd om dem! supermysig din lilla mage är då! tur att du har matt som tar hand om dig, han verkar underbar!

love you

2009-03-09 @ 17:07:47
Postat av: Iza

Hej gumman.

Va roligt att det bara är några veckor kvar...tiden går så fort!!!

Myisgt att ni har fixi at åt den lille.

Här e det tö väder o jag har gjort mysigt i barnrummet på mini sats där ja är chef nu :P

Pusspuss

2009-03-09 @ 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0