uppdatering

Ja nu var det å bra länge sedan ni fick en uppdatering, men ska försöka att skirva lite iaf varannadag vad som på går för oss här på andra sidan jorden. Allt rullar på bra, förra veckans tisdag var det dax för Ciara-Lees första vaccinacion, ush trodde inte de skulle kännas så hämst för mig i mitt hjärta men jo då de känndes som hela mitt hjärta gick i tusen bitar när nålen gick in i hennes ben...några tårar kom de oxå, för alla oss 3, matt, ciara-lee o mig. Efter det så var hon inte alls på nått topp humör dom 5-6 dagarna efter åt men nu e hon back on track again. Pappa Matt var sjuk hela förra veckan med flunsan, ont i hela kroppe o hosta, men jag o ciara-lee har klarat oss bra...verkar det som iaf?!? men nu börjara jag känna av halsen så vi får väl se hur dte går....
Tog en mysig promenad med massa mums and bubbs förra fredagen vi gick runt berget i mount o sen blev det lunch på de, yum-yum.
Lördagen var pappa matt på egna äventyr (rugby, rugby tits and beers hahah skämmt åsido) han har börjat coacha taurangas rugby lag o han e så stolt o han gör ett toppen jobb så nu e laget tillbaka på fötter o pappap Matt kan slappna av. Jag o Ciara-Lee tog ett varv runt berget i mount denna dag igen men nu själva o Ciara-lee fick hänga i sin nya bärsele på min mage. Har kollat runt länge på bärsele men till sist så blev det en Babybjörn iaf, tack tack kära mormor o morfar den funkar jätte bra...kort på lilla björnen kommer snart promise.
Sedan var vi bjudna till Katarina en utav dom svenska tjejerna som jag fått kontakt med hr i Tauranga, hon hade bok försäljning med jätte mycket fina barnböker men den blev ingen bok för oss men lite kakor o te iaf =D
Söndag blev det brunch för oss alla 3 med AQngela o Clay för clay fyller 30 år, jätte good bruch o trevligt var det.
Efter det åkte vi o hyrde film Matt, Ciara-Lee o jag, skulle hyra den nya svenska filmen som kommit ut, den som handlar om nån 12 årign som e vampyr...men kände inte riktigt för den filmen när jag väl höll den i handen så dte blev en Will Smith film ist, 7pound. Riktigt bra, inte hans bästa men bra var den.

                                       vacker vinter dag på promenad runt berget i mount

                                        tummy time!!
                                                                                    playing with friend sophie



                                                                                          Puss o god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0