SWEDEN!

Hejsan hallå!
Ligger hemma jag o lilla sessan idag igen (samma igår), ja ush mamma har lite ont i halsen o e inte helt pigg, e inte hela världen ändå efter som vädret e så dårligt, blåsigt o regning. Mysigt att bara vara tillsammans o mysa o så får man så bra rutin med Ciara-Lee.

Ja nu e man som en jojo o planerna har ändrats för er som inte reda viste det så....
Ge mig ett S...W...E...D...E...N
japp vi kommer hem till svea iaf, bara jag o sessan dock. Ska bli såååå himla kul, längtar såååå. Kommer varar jätte jobbit att vara utan älsklingen o pappa Matt men men de e så det får bli. Jag o Ciara-Lee vill ju träffa alla nära o kära där hemma. Vi blir i sverige 3 veckor, 2-24 augusti så jag hoppas så många som möjligt e hemma i Gävle då i inte far iväg på semester ;)

So well see u soon sweet swedes!!
puss på re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0