sjuk =(

ush gick ut 1 dag alldeles för tidigt, vaknade upp o allt känns bara värre =(( har inte sa ont i halsen na mer men jatte tappt nasa o de smakar bara sjukling i munnen sa dar blaaa som de smakar nar man e sjuk...o sa e jag helt mattttt ush de e inge kul att vara sjuk speciellt inte nar man vill gosa, leka, busa o mysa med sin lilla dotter jajaj far vila nu nagra dagar sa ska jag nog vara pa fotter igen.

Var som sagt ut igar, vi mammor i foraldrar gruppen hade traff igen (vi traffas 1 gang varje vecka nu) de e sa kul att vi alla haller kontakten o traffas o prata om allt mellan himel o jord...vanligt vis da baby saker. Igar var vi hemma hos Sophie o hennes lilla pojk Jack hon bor ganska sa nara oss sa Ciara-Lee o jag tog en promenad dit var val de som gjorde att jag blev sjukar igen Sophie e bara 1 ar aldre an mig o for en gangs skull nan som e i samma alder som jag. De e nice att traffa nan i sin egen alder eftersom alla andra jag umgas med har e lite aldr,e vilket de absolut inte natt fel pa eftersom jag nastan alltid haft mix pa alders grupp pa mina vanner.
Fick en baby monitor av Sophie, hon hade 2 o skulle ju absolut inte behova de sa hon gav mig en utav hennes o nu fattar jag inte hur jag kunde klara mig utan den. De e sa bra att inte behova sma lyssna om sessan e vaken eller ej o elelr ga o kolla henne hela tiden.
Thank u sophie!!!!
Igar natt sov Ciar-Lee 10 timmar!!!! oj oj oj helt underbart. O igar somnade hon kl 16 o vaknade inte for ensa jag vackte henne kl 21, ville ju att hon skulle ata innan jag skulle sova sa hon inte vaknade kl 22 o var hungrig. Sa jag vackte henne o matade henne o pa henne pyjamasen o bytte bloja for att sedan sova igen. Hon somande om sa bra igen (jag o pappa var lite oroliga att hon kanske inte ville sova pa ett tage igen men de var inga problem) Vaknade inte upp tills strax efter 7 pa morgonen igen. Funderar om hon kanske inte ar helt 100% oxa...men hon  e ju sa glad nar hon e vaken o sa sa det ar val inge fel pa henne.

Har under manga natter do senaste veckorna dromt att jag borjat ata kott igen...o kanner mig konstigt nog lite sugen X) sa ikvall ska jag o alsklingen ata kyckling brost yumyum ska de bli...eller de kannas iaf som om jag tycker de e gott men vi far val se..raport kommer efterat hur det var.

nu har sessan vaknat...maste sluta....

Helgen blir tillsammans med mina 2 alsklingar eftersom jag inte mar helt toppen o vadret e inte de basta heller, regn, regn o ater regn e de o kommer det att vara hela helgen lang.

love ya`s!!!!
xoxoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0