ännu en vecka som gått

                                                    Ciara-Lee leker med Sam, en utav alla små killar i från våran yummy mummy grupp som vi så fint kallar oss. Leker med några fler små kompisar.Leker med farfar...titta hon håller i skallran alldeles själv!!
En vecka o lite intresanta saker har hänt, o mindre intresanta. Promenader i underbart väder, mys pys med familjen, lite små bak mummsiga äppelmuffins o kademumma muffins, träff med våra kaffe grupp elelr yummy mummy´s som vi så fint kallar oss. Träffade plunket nurse (typ bvs som kollar så lilla sessan växer o mår bra) Hon har redan blivit 9 veckor o 4 dagar nu de går så fort. ) Väger 5,1 kg o är 57 cm lång/kort o mår toppen, suger på sina händer ja hon suger på hela handen inte bara nått finger hahah hon ser för gullig ut när hon gör det, hon e en riktigt prat kvarn o le o baby skratta e hennes speciallite hihi. Hon tycker väldigt mycket om sitt lilla gym o e jätte duktig o stark när hon har tummy time.
                                                          Matts mamma Donna o Matt själv4:a generationer, Matts far Michael, Farmor Nana June (eller April som jag kalalr henne haha) Ciara-Lee o Matt
Söndagen var det Nana Junes 77 års födelsedag de firades med pompa o stå. Jag bakade yummy kladdkaka åt henne alà svensk kladdkaka, den e väldans populär.

Nu har det varit många fina men väldigt kalla dagar så jag o sessan eller min lilla rosa söta teddy björn som jag kallar henne när jag bär henne i min bärsele har passat på att vara ute o gå, såå underbart.
                                         
Bara 42 dagar kvar tills Ciara-Lee o jag kommer till svea!!
See ya soonish!!
puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0