sma sma hjartljud...

sa nu ska jag val borja skriva lite mer om de intressanta i mig, den lilla krabaten som typ e det anda jag tanker pa nastan (tanker pa matt oxa sa klart), att jag o matt ska bli foraldrar. idag var jag tillbaka till barnmorskan o for forsta gangen fick vi hora den lille akrobatens hjart ljud vilket inte var de lattatste....tyckte inte jag iaf, varje gang vi forsokte hora de lilla hjartat sa "sprang" den ivag pa annat hall...matt o anne (barnmorskan) horde de battre an jag. anne sa -this is a naughty little baby  (som inte ville att vi skulle hora de o var lite olydig) o matt svarade snabbt -ja som sin mamma..ha ha ha
de var iaf en helt underbar kansla, helt sjukt att ett litet live vaxer i min lilla magen!!

men sa borjade vi prata om att jag inte e nya zeelands igen... o manga som far for forsta gangen hora sin lilla knyte i magen for forsta gangen grater av lycka o hoppar ut fran barnmorskan av gladje, de trodde jag att jag skulle gora. nu gick vi ut med tunga steg efter varat samtal med anne eftersom jag inte e nya zeelandsk (aven fast matt ar de o de e hans barn lika mycket) sa e alla besok hos barnmorska o nar jag ska in pa sjukhuset o foda inte tackta av staten sa vi kanske maste betala, o hur mycket kommer inte det att kosta!!!... sa nu har matt borjat ring o sitta o prata med immigrations verket igen for att se om de loser sig anda. for vi soker ju ett visum som i september -09 ger mig residents visum o jag far nyazeelands pass o alla rattigheter har i nz o sa fort jag har resident visum sa e jag tackt av staten...
de e mycket nu om man sager sa.. jajja de loser sig
helt underbart var de iaf o hora de lilla pyret i magen, en otrolig kansla. HELT FANTASTISK =D

Kommentarer
Postat av: Iza

Hej gumman. Va kul att du har en blogg så man får ta del av er varad på andra sidan jorden =)

Hur är det med föräldraledighet och allt sånt där?

Kostar det att föda på bb? Vilken vecka är du i nu?

Och hur mår du? Har så mycke frågor =)

D va kul o träffa dig lite när du va hemma.

Pusspuss / iza

2008-11-06 @ 11:28:45
Postat av: Angelica

Hej tjejen!

Det verkar gå bra för dig, flyttat till NZ & har litet troll i magen, spännande!

Lycka Till med allt, ska följa dig här på bloggen...

Kram Kram

/Angelica Öberg

2008-11-06 @ 12:00:22
Postat av: rebecca

Oj va härligt att du kan höra lillkrypet! Ska uppdatera min blogg med, har inte haft tid pga jobb o skola!

puss på er!

2008-11-06 @ 13:57:40
URL: http://metrobloggen.se/beccazin
Postat av: Lotti

Ja, naughty som sin mamma kommer den lilla nog bli :) Mysigt att få höra hjärtljuden :D

2008-11-11 @ 15:23:05
Postat av: Matilda Louis

Hej vännen!



Jag får inte tag i dig, du är aldrig på skype. Inte när jag är där.

Saknar dig, puss

2008-11-13 @ 00:02:29
URL: http://matildalouisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0