bye bye sweden!



en fryssen nya zeelanderska in swedenmaria, jag o med busungarna wilda o melvinhalsade pa sota methinee i stockholm
hade sista slakt middagen pa tisdag kvall, dagen for ovrigt var bara lugn o ro hemma med packning eller ja en snabbis till stan for ett sista litet present kop hann jag oxa med.
onsdag morgon sa var de bara att ta en sista sweden dusch o tryck eller hoppa ner dom sista sakerna i stor resvaskan. de suger verkligen  flyga over asien eftersom man bara far ha 20 kg med sig. min  vaska vagde nara 30 kg nar vi forst vagde de sa de var bara att sitta i baksatet i bilen o forsoka sortera ut de som inte skulle fa folja med till nz....fy va svart de var!!
val inne pa arlanda pa incheckningen sa vager vaskan 24,3 kg men hon sa inget sa de var val godkannt da jippi hihi
farval till mammsen o pappsen som skjusade mig o har tagit han om sin dotter i hela 5 underbara veckor i sweden tillsammans, u r the best of the best!!!! =)
mammsen o pappsen pa mysig host promenad genom hela gavle. har i boulonger skogen
hej da swerige
 *vinkevink*


Kommentarer
Postat av: mamma

Va´ tomt det är utan dig, inga snabba morgonpromenader.Nu äter vi frukost sedan blir det en promenad.

Puss o kram mamma o pappa

2008-11-02 @ 09:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0