im a kiwi!!

Sa da var det klart, jag ar halft nya zeelandsk. Eller nja inte nya zeelandsk men har iaf fatt mitt uppehallstillstand, yay!! Allt e fixat o klart de kanns sa skont.

Pa lordag fyller lilla Coco 6 manader o det maste ju bara firas, jag ska baka kaka/tarta. Kan inte fatta att de redan gatt 6 manader. Ingen rast o ingen ro langre eftersom hon kryper, mer eller mindre, ja inte snabbt men hon kryper. Kommer dit hon vill sa nu maste vi sakra lite har hemma. Hon e verkligen full on now, man far ingen tid for annat, kanns som jag inte hinner med hennes utveckling alls, jag ligger i 100kmh medans hon ligger i 110!!
Kliar i munnen hennes gor de oxa, lite grinig dag for dag men inga tander an

Nu ska hon fa var endel dagar med farmor iaf eftersom jag ska borja jobba lite, part time, ska bli skont har ju inte jobbat pa over 1 ar sa de kliar i kroppen pa mig. Jakla stad jobb blir det, riktigt slav jobb men va @#$&%* de e ju ett jobb med skit lon men men ett jobb som sagt. Sa fort natt battre dyker ner sa tar jag de. Skulle ju jobba i restaurangen men kvalls jobb e inget som lockar sa, ska bara hjalpa till dar nar dom behover extra hjalp.

Vi skulle borja pa babysim igar men vet inte om vi kan ga nu da nar jag ska jobba men ska prata med chefen min o se sa jag aldrig behover jobba onsdagar eftersom man maste betala terminsvis, ingen drop-in lixom.

oj nu vaknade lilla skrallan fran hennes lilla powernap. got to go!!
puss o hej

Kommentarer
Postat av: Tilda

Heej! Vad mycket som har hänt! Som jag saknar dig! Älskar dig min fina vän, puss

2009-10-17 @ 18:26:46
Postat av: rebecca

oj oj vad tiden går snabbt, vad duktig hon är snart kommer hon springa runt o spana p killar;)....åhh jag saknar er massor! såg din fina kommentar på min blogg men eftersom ni har vinter då tycker jag ni ska komma o hälsa på oss i thailand? Nästa gång blir det NZ bara det att man måste spara så lände, thailand kommer vi undan ganska billigt. kul att du fått jobb låter spännande och uppehållstillstånd med det känns ju tryggt! love you...hälsa familjen

2009-10-21 @ 09:33:03
URL: http://metrobloggen.se/beccazin
Postat av: cicci

Hej gumman. Allt går sakta men säkert framåt. Nu på tisdag ska jag och Micke tillsammans gå på ett enskillt möte där jag ska få träffa en person som ska "jobba" tillsammans med mig. Så det har börjat hända saker nu. Du förstår kanske vad jag pratar om? Hur är det med dig och lilla tösabita :) På lördag så ska jag och familjen hem till min mamm och pappa klockan 17.00 (våran tid) har du möjlighet att ringa mig då? Vi stannar ju där ett bra tag. Vore kul att byta några ord. Saknar dig så! Micke hälsar till dig

2009-10-23 @ 03:27:54
URL: http://www.ciccccian.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0